Silniki Nowe Renault CAPTUR

Renault CAPTUR miejski kompaktowy SUV

Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji

ZENZENINTENSINTENS

benzyna (4)

TCe 100już od
68 400 zł
już od
77 400 zł
TCe 130 EDC FAPjuż od
84 400 zł
już od
93 400 zł
TCe 130 FAPjuż od
86 400 zł
Tce 155 EDC FAPjuż od
95 400 zł
Blue dCi 115już od
80 400 zł
już od
89 400 zł
Blue dCi 115 EDCjuż od
96 400 zł

Szczegółowe specyfikacje

osiągi - spalanie :

osiągi - spalanie :

Więcej szczegółów na temat silników

Nowe Renault CAPTUR oferuje oszczędne i wydajne silniki benzynowe nowej generacji, o niskich kosztach obsługi.

TCe 100: wszechstronny

3-cylindrowy silnik turbo nowej generacji o mocy 100 KM, współpracujący z ręczną skrzynią biegów, zapewnia przyjemną jazdę przy ograniczonym zużyciu paliwa oraz czyni Nowe Renault  CAPTUR wszechstronnym SUV-em.

TCe 130 FAP: oszczędny i dynamiczny

4-cylindrowy silnik turbo z wtryskiem bezpośrednim proponowany jest z ręczną skrzynią biegów z 6 przełożeniami lub automatyczną skrzynią biegów EDC z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, ze sterowaniem przy kierownicy. Jest on uosobieniem maksymalnej wszechstronności i gwarantuje dynamiczną jazdę, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.

TCe 155 FAP: maksymalna przyjemność z jazdy

Nowy, 4-cylindrowy silnik turbo z wtryskiem bezpośrednim o mocy 155 KM i momencie 270 Nm jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się jazdą. Dzięki automatycznej skrzyni biegów EDC z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, możesz korzystać z elementów sterowania przy kierownicy.

Poznaj nową generację silników Blue dCi zaprojektowaną tak, aby połączyć przyjemność z redukcją zanieczyszczeń.

Blue dCi 115

Silnik wysokoprężny łączy przyjemność z maksymalną oszczędnością, dzięki momentowi obrotowemu 260 Nm. Dostępny jest on z ręczną skrzynią biegów z 6 przełożeniami oraz automatyczną skrzynią biegów EDC z 7 przełożeniami i podwójnym sprzęgłem, z elementami sterowania przy kierownicy.

Nowe Renault CAPTUR w szczegółach