CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Znajdź odpowiedzi na swoje pytania, przeglądając poniższe tematy
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie nie będącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Instrukcje obsługi do samochodów Renault są dostępne wyłącznie w formie pliku PDF.
Instrukcję obsługi możesz pobrać z My Renault. Aplikację My Renault możesz w prosty sposób pobrać z Google Play lub App Store. Potrzebujesz tylko numeru nadwozia (VIN) pojazdu. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Instrukcję możesz pobrać również tutaj. Jeśli nie znalazłeś instrukcji PDF do swojego samochodu, wyślij do nas formularz podając VIN.
Jeśli posiadasz samochód Renault pochodzący z rynku polskiego, skontaktuj się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem 22-852-41-13. Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Przygotuj tylko nr nadwozia (VIN) swojego Renault.
Jeśli posiadasz samochód Renault sprowadzony z zagranicy, skontaktuj się z dealerem Renault.
Kod lakieru znajduje się na tabliczce znamionowej Twojego samochodu.
Pomóc Ci może również dealer Renault.
W celu uzyskania informacji na temat możliwości otrzymania dokumentu wyślij do nas formularz podając numer nadwozia (VIN) swojego Renault. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E. Sprawdzimy czy i jaki dokument możemy wydać dla Twojego samochodu.
W celu uzyskania informacji na temat możliwości otrzymania dokumentu wyślij do nas formularz (podlinkowanie do formularza środkowego „potrzebujesz pomocy”) podając numer nadwozia (VIN) swojego Renault. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E. Sprawdzimy normę emisji spalin Twojego Renault i zaproponujemy odpowiedni dokument.
Z przyjemnością pomożemy Ci w ustaleniu z jakiego rynku pochodzi Twój samochód. Przygotuj tylko numer nadwozia swojego Renault. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E i zadzwoń do nas 800 900 803 lub skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Możesz to sprawdzić w My Renault. Aplikację My Renault w prosty sposób możesz pobrać z Google Play lub App Store.
Potrzebujesz tylko numeru nadwozia (VIN) pojazdu, a następnie wybierz zakładkę „Umowy i gwarancje” żeby sprawdzić daty gwarancji. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Ogólne Warunki Gwarancji Renault wydawane są przez sprzedawcę przy odbiorze nowego samochodu od dealera Renault.
Jeśli je zagubiłeś, chętnie Ci pomożemy, przygotuj tylko numer nadwozia swojego Renault. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E i zadzwoń do nas 800 900 803 lub skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie nie będącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Tak, możesz to zrobić za pośrednictwem naszego sklepu Rshop. To proste, potrzebny Ci będzie tylko nr nadwozia (VIN) i przebieg. Wskaż preferowanego dealera Renault i wybierz usługę.
Twój najbliższy dealer Renault z przyjemnością dobierze część, poda Ci jej cenę i zamówi ją dla Ciebie.
Producent udostępnia dokumentację techniczną pojazdów dla uprawnionych podmiotów zarejestrowanych z działalnością gospodarczą w branży motoryzacyjnej za pośrednictwem strony internetowej https://newdialogys.renault.com/.
Renault Megane E-Tech 100% electric zapewnia do 450 km zasięgu (przy akumulatorze 40 kWh).
Do Twojej dyspozycji jest szeroki wachlarz dopasowanych ofert, umożliwiających ładowanie w domu, w pracy, w podróży lub w inny sposób. Renault Megane E-Tech 100% electric jest seryjnie wyposażony w kabel trybu 3 typ 2, którego można użyć do ładowania z domowego gniazda Wallbox lub z publicznego punktu ładowania.
Renault udziela gwarancji na akumulator napędowy na okres 8 lat z ograniczeniem przebiegu do 160 tyś km, w zależności od tego co wystąpi wcześniej.
Samochód hybrydowy łączy w sobie dwa rodzaje motoryzacji: motoryzację termiczną (najczęściej benzynową) oraz motoryzację elektryczną. Aby to zrobić, jest wyposażony w silnik cieplny, co najmniej jeden silnik elektryczny i akumulator trakcyjny.
Samochód hybrydowy uruchamia się tylko za pomocą silnika elektrycznego. Następnie przełącza się między trakcją hybrydową (silniki benzynowe i elektryczne), trakcją elektryczną (silnik elektryczny) i trakcją termiczną (silnik benzynowy). Zmiana odbywa się automatycznie w zależności od wymaganego przyspieszenia, rodzaju podłoża i poziomu naładowania akumulatora trakcyjnego. Może to również zrobić ręcznie kierowca.
Renault udziela gwarancji na akumulator napędowy na okres 8 lat z ograniczeniem przebiegu do 160 tyś km, w zależności od tego co wystąpi wcześniej.
Cena samochodu zależy od wybranej wersji, silnika, opcji.
Zapraszamy do skonfigurowania swojego Renault Austral: konfiguruj
Nasi Autoryzowani Partnerzy Renault chętnie przedstawią ofertę.