CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Znajdź odpowiedzi na swoje pytania, przeglądając poniższe tematy
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie nie będącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Instrukcje obsługi do samochodów Renault są dostępne wyłącznie w formie pliku PDF.
Instrukcję obsługi możesz pobrać z My Renault. Aplikację My Renault możesz w prosty sposób pobrać z Google Play lub App Store. Potrzebujesz tylko numeru nadwozia (VIN) pojazdu. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Instrukcję możesz pobrać również tutaj. Jeśli nie znalazłeś instrukcji PDF do swojego samochodu, wyślij do nas formularz podając VIN.
Jeśli posiadasz samochód Renault pochodzący z rynku polskiego, skontaktuj się z Działem Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji pod numerem 22-852-41-13. Jesteśmy dostępni dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Przygotuj tylko nr nadwozia (VIN) swojego Renault.
Jeśli posiadasz samochód Renault sprowadzony z zagranicy, skontaktuj się z dealerem Renault.
Kod lakieru znajduje się na tabliczce znamionowej Twojego samochodu.
Pomóc Ci może również dealer Renault.
W celu uzyskania informacji na temat możliwości otrzymania dokumentu wyślij do nas formularz podając numer nadwozia (VIN) swojego Renault. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E. Sprawdzimy czy i jaki dokument możemy wydać dla Twojego samochodu.
W celu uzyskania informacji na temat możliwości otrzymania dokumentu wyślij do nas formularz (podlinkowanie do formularza środkowego „potrzebujesz pomocy”) podając numer nadwozia (VIN) swojego Renault. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E. Sprawdzimy normę emisji spalin Twojego Renault i zaproponujemy odpowiedni dokument.
Z przyjemnością pomożemy Ci w ustaleniu z jakiego rynku pochodzi Twój samochód. Przygotuj tylko numer nadwozia swojego Renault. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E i zadzwoń do nas 800 900 803 lub skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Możesz to sprawdzić w My Renault. Aplikację My Renault w prosty sposób możesz pobrać z Google Play lub App Store.
Potrzebujesz tylko numeru nadwozia (VIN) pojazdu, a następnie wybierz zakładkę „Umowy i gwarancje” żeby sprawdzić daty gwarancji. VIN (17 znaków) znajduje się np. w dowodzie rejestracyjnym w punkcie E.
Historię serwisową udostępniamy wyłącznie właścicielowi pojazdu, za czas kiedy nim był lub jest nim nadal.
W celu uzyskania powyższej informacji wyślij do nas formularz wraz ze skanem dowodu rejestracyjnego lub innego dokumentu potwierdzającego, że jesteś właścicielem samochodu.
W związku z obowiązującym w Polsce Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, nie możemy przekazywać historii dotyczącej serwisowania pojazdu osobie nie będącej właścicielem pojazdu w danym okresie.
Tak, możesz to zrobić za pośrednictwem naszego sklepu Rshop. To proste, potrzebny Ci będzie tylko nr nadwozia (VIN) i przebieg. Wskaż preferowanego dealera Renault i wybierz usługę.
Twój najbliższy dealer Renault z przyjemnością dobierze część, poda Ci jej cenę i zamówi ją dla Ciebie.