dostępność

Zobowiązujemy się dołożyć wszelkich starań, aby nasza witryna była dostępna dla wszystkich, zgodnie z wymogami Europejskiej Ustawy o Dostępności (EAA) i Ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

 

Niniejsza witryna została zbudowana z uwzględnieniem wymogów w zakresie postrzegalności, funkcjonalności, zrozumiałości i kompatybilności, określonych w normach opracowanych przez konsorcjum W3C oraz normach WAI (norma WCAG 2.1.).

 

W szczególności nasza witryna:

 

  • została stworzona z wykorzystaniem prostego i zrozumiałego języka;
  • pozwala na korzystanie z niej przy pomocy samej klawiatury;
  • umożliwia stosowanie czytników tekstu;
  • zapewnia stosowanie alternatywy tekstowej lub audiodeskrypcji dla nagrań dźwiękowych oraz wideo zamieszczonych w witrynie;
  • umożliwia zastosowanie opcji powiększenia widoku strony internetowej;
  • stosuje formaty tekstowe o odpowiednim rozmiarze i kroju czcionki, a także z uwzględnieniem wymogów co do kontrastu oraz odstępów między literami, wierszami i akapitami;
  • wykorzystuje technologie sprzyjające zapewnieniu dostępności i kompatybilności: HTML, CSS, JavaScript, ARIA.

 

Witryna oferuje największe możliwości w przypadku najnowszych przeglądarek, jednak jest również dostępna dla przeglądarek poprzednich generacji.


W celu skorzystania z witryny zalecane jest korzystanie z następujących przeglądarek:
w systemie macOS OS 10: Opera, Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome;
w systemie Windows: Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge, Google Chrome;
w systemie Linux: Mozilla Firefox, Opera.

 

Nasza witryna zostanie dodatkowo poddana audytowi dostępności, który przeprowadzi uprawniony do tego podmiot w celu oceny, czy konieczne jest podjęcie po naszej stronie dodatkowych działań mających na celu jeszcze lepsze wypełnienie wymogów związanych z dostępnością.

 

KONTAKT. SUGESTIE I SKARGI:


Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności i chcesz zgłosić sugestię, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt.klient@renault.com.pl.
W przypadku, w którym uznasz, że nie zapewniamy spełnienia wymagań dostępności, możesz również złożyć do nas skargę w następujących formach:

  1. na piśmie, które należy przesłać lub przynieść do naszego biura przy ul. Marynarskiej 13 (02-674) w Warszawie;
  2. mailowo, na wskazany wyżej adres e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl;
  3. telefonicznie pod numerem: (+48) 800 900 803.

Składając skargę musisz podać: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu, a także wskazać, której usługi dotyczy skarga oraz jakiego wymagania dostępności nie zapewnia ta usługa.

 

ŚRODKI ZARADCZE:

 

Jeśli zauważysz brak dostępności, który uniemożliwia Ci dostęp do treści, usługi lub funkcji w naszej witrynie internetowej, następnie zgłosisz nam to i nie będziesz w stanie uzyskać od nas satysfakcjonującej odpowiedzi, możesz skontaktować się z Prezesem Zarządu Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych za pośrednictwem danych podanych na udostępnionym przez powyższy podmiot portalu: https://dostepnosc.pfron.org.pl/.

 

 

Nieustannie dążymy do poprawy dostępności naszej witryny.