silnikiRenault Captur

FULL HYBRID E-TECH 160 KM
FULL HYBRID E-TECH 160 KM
W mieście możesz jeździć w trybie elektrycznym nawet przez 80% czasu* i zaoszczędzić do 40% paliwa**.
dowiedz się więcej
MILD HYBRID 140 KM LUB 160 KM
MILD HYBRID 140 KM LUB 160 KM
1. poziom hybrydyzacji, zapewniający niższe zużycie paliwa i bardziej dynamiczne przyspieszenie.
dowiedz się więcej
ECO-G 100 KM
ECO-G 100 KM
Podwójny układ zasilania benzyną i LPG: oszczędność paliwa, większy zasięg, zmniejszona emisja CO₂.
dowiedz się więcej
BENZYNA TCE 90 KM
BENZYNA TCE 90 KM
Nowa generacja TCe 90 (benzyna): podwyższona wydajność i mniejsze zużycie paliwa.
dowiedz się więcej

*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023.

**full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid z automatyczną skrzynią biegów, zgodnie z protokołem WLTP (cykl miejski) / źródło UTAC i IDIADA/2024. W trakcie homologacji.

full hybrid E-Tech

Wybierz to, co najlepsze w technologii hybrydowej z Renault. W mieście i w jeździe podmiejskiej do 80% czasu jazdy w trybie elektrycznym oraz 40% oszczędności paliwa przy zmniejszonej emisji CO₂*. Akumulator, który ładuje się bez konieczności podłączania do prądu, ułatwia codzienne życie.


*full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid z automatyczną skrzynią biegów, zgodnie z protokołem WLTP (cykl miejski) / źródło UTAC i IDIADA/2024. W trakcie homologacji.

silnik

160 KM

full hybrid E-Tech

do

80 %

jazdy w cyklu miejskim w trybie elektrycznymw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023.

do

40 %

oszczędności na paliwiefull hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid z automatyczną skrzynią biegów, zgodnie z protokołem WLTP (cykl miejski) / źródło UTAC i IDIADA/2024. W trakcie homologacji.

do

1 000 km

zasięguz pełnym zbiornikiem paliwa, zgodnie z WLTP.

Osiągi - Renault Captur full hybrid E-Tech

technologia full hybrid E-Tech

Silnik elektryczny połączony z silnikiem benzynowym uruchamia się, gdy wymagają tego warunki jazdy. Automatyczna skrzynia biegów multimode nadaje priorytet jeździe z napędem w 100% elektrycznym.

Hamowanie rekuperacyjne - Renault Captur full hybrid E-Tech

hamowanie rekuperacyjne

Ciesz się dynamiczną jazdą dzięki w 100% elektrycznemu rozruchowi i natychmiastowemu przyspieszeniu. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, akumulator automatycznie odzyskuje energię podczas zwalniania i hamowania.

Zużycie paliwa - Renault Captur full hybrid E-Tech

zużycie paliwa

Poruszaj się na napędzie elektrycznym przez 80% czasu jazdy w mieście* i oszczędzaj do 40% paliwa** przy emisji CO2 wynoszącej 106 g i zużyciu paliwa 4,7 l/100***.

* w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault/2023.

**E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/2024.

*** homologacja Captur faza 2 wszystkie wersje / 2024.

mild hybrid

 mild hybrid - Renault Captur full hybrid E-Tech

silnik mild hybrid

Poznaj technologię mild hybrid, pierwszy poziom hybrydyzacji w gamie E-Tech, który oferuje płynniejszą, bardziej dynamiczną jazdę, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.

benzyna

benzyna - Renault Captur full hybrid E-Tech

silnik benzynowy

Niezawodny i wydajny silnik TCe 90, w który wyposażone jest Renault Captur, łączy przyjemność z jazdy ze zmniejszonym zużyciem paliwa zarówno po autostradzie, jak i w mieście.

Eco-G

LPG - Renault Captur full hybrid E-Tech

silnik dwupaliwowy benzyna i LPG

Optymalna wszechstronność, oszczędność paliwa, dostępność w całej Europie i zwiększony zasięg dzięki dwupaliwowemu układowi zasilania benzyną i LPG sprawiają, że ta wersja jest bezkompromisową alternatywą.