*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023.
**full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid z automatyczną skrzynią biegów, zgodnie z protokołem WLTP (cykl miejski) / źródło UTAC i IDIADA/2024. W trakcie homologacji.
Wybierz to, co najlepsze w technologii hybrydowej z Renault. W mieście i w jeździe podmiejskiej do 80% czasu jazdy w trybie elektrycznym oraz 40% oszczędności paliwa przy zmniejszonej emisji CO₂*. Akumulator, który ładuje się bez konieczności podłączania do prądu, ułatwia codzienne życie.
*full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid z automatyczną skrzynią biegów, zgodnie z protokołem WLTP (cykl miejski) / źródło UTAC i IDIADA/2024. W trakcie homologacji.
silnik
160 KM
full hybrid E-Tech
do
80 %
jazdy w cyklu miejskim w trybie elektrycznymw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023.
do
40 %
oszczędności na paliwiefull hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid z automatyczną skrzynią biegów, zgodnie z protokołem WLTP (cykl miejski) / źródło UTAC i IDIADA/2024. W trakcie homologacji.
do
1 000 km
zasięguz pełnym zbiornikiem paliwa, zgodnie z WLTP.
technologia full hybrid E-Tech
Silnik elektryczny połączony z silnikiem benzynowym uruchamia się, gdy wymagają tego warunki jazdy. Automatyczna skrzynia biegów multimode nadaje priorytet jeździe z napędem w 100% elektrycznym.
hamowanie rekuperacyjne
Ciesz się dynamiczną jazdą dzięki w 100% elektrycznemu rozruchowi i natychmiastowemu przyspieszeniu. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, akumulator automatycznie odzyskuje energię podczas zwalniania i hamowania.
zużycie paliwa
Poruszaj się na napędzie elektrycznym przez 80% czasu jazdy w mieście* i oszczędzaj do 40% paliwa** przy emisji CO2 wynoszącej 106 g i zużyciu paliwa 4,7 l/100***.
* w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault/2023.
**E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/2024.
*** homologacja Captur faza 2 wszystkie wersje / 2024.
silnik mild hybrid
Poznaj technologię mild hybrid, pierwszy poziom hybrydyzacji w gamie E-Tech, który oferuje płynniejszą, bardziej dynamiczną jazdę, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.
Silnik spalinowy korzysta ze wspomagania elektrycznego podczas faz przyspieszania.
Dynamiczne ruszanie i przyspieszanie w połączeniu z niskim zużyciem paliwa.
Bardziej wydajna wersja Captur mild hybrid może pochwalić się łącznym zużyciem paliwa na poziomie 5,8 l/100 km.
silnik benzynowy
Niezawodny i wydajny silnik TCe 90, w który wyposażone jest Renault Captur, łączy przyjemność z jazdy ze zmniejszonym zużyciem paliwa zarówno po autostradzie, jak i w mieście.
3-cylindrowy silnik turbo TCe 90 zmniejsza wydatki na obsługę techniczną dzięki zastosowaniu łańcucha rozrządu.
Mocny i wszechstronny silnik TCe 90 Renault Captur zawsze optymalnie reaguje na Twoje potrzeby, niezależnie od tego, czy poruszasz się w mieście, czy po autostradzie.
silnik dwupaliwowy benzyna i LPG
Optymalna wszechstronność, oszczędność paliwa, dostępność w całej Europie i zwiększony zasięg dzięki dwupaliwowemu układowi zasilania benzyną i LPG sprawiają, że ta wersja jest bezkompromisową alternatywą.
Wersja TCe 100 Eco-G wyposażona została w dwa zbiorniki, na benzynę i LPG. Silnik z wtryskiem paliwa dobiera paliwo w zależności od jego dostępności.
Ekonomiczne i przyjazne dla środowiska paliwo alternatywne, bez konieczności zmiany przyzwyczajeń i bez ograniczeń w dostępie do parkingów i centrów miast.
Dzięki zasilaniu dwupaliwowemu zyskujesz na mniejszej emisji CO2 i wydłużonym zasięgu do 1100 km.