„Kreowanie przyszłości oznacza budowanie na 127 latach dziedzictwa, jakie niesie postęp. Uważamy samochód za zrównoważone, inteligentne i połączone rozwiązanie w zakresie mobilności. Tworzymy auta na co dzień, dostosowane do czasów, w których żyjemy, spełniające oczekiwania każdego”. Fabrice Cambolive, CEO Renault
¹ System multimedialny openR link dostosowuje się do Twojego stylu jazdy za pomocą funkcji, usług i aplikacji.
openR link z zintegrowanymi usługami Google umożliwia dostęp do spersonalizowanych tras i aplikacji, dzięki czemu jazda może odbywać zgodnie z Twoimi potrzebami.
openR link oferuje Google Maps do nawigacji w czasie rzeczywistym, Asystenta Google do sterowania funkcjami za pomocą głosu i Google Play z dostępem do aplikacji.
Google, Google Play, Google Maps, Waze i inne znaki są znakami towarowymi Google LLC.
² w opcji, w zależności od wersji.
³ „Human first program” uruchomiony przez Renault w 2023 roku pozwala nam przedstawić opinii publicznej wszystkie inicjatywy marki w zakresie bezpieczeństwa i pozycjonować Renault jako markę technologiczną i ludzką zarazem.
⁴ Marka Renault jest częścią Renault Group, prowadzącej politykę zrównoważonego rozwoju opartą na 3 filarach: środowiskowym, społecznym i socjalnym. Źródło wewnętrzne Zrównoważony rozwój – Renault Group
5 Renault Group zobowiązała się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych powstających podczas zakupu materiałów i podzespołów oraz użytkowania pojazdów o 27% w latach 2019–2030, a także do redukcji emisji bezpośrednich i pośrednich z zakładów Grupy o 62%.
6 33% materiałów pochodzących z gospodarki o obiegu zamkniętym w naszych pojazdach w roku 2030, jako średnia ważona wolumenów produkcji, w tym materiały poddane recyklingowi zgodnie z normą ISO 14021 oraz złom lub odpady produkcyjne ponownie włączone do procesów produkcyjnych w obiekcie przemysłowym.
7 Pojazdy nadające się do recyklingu w co najmniej 85% zgodnie z dyrektywą 2005/64, znaną jako dyrektywa 3R.