francuskie samochody electro pop

RENAULT

marka Renault

„Kreowanie przyszłości oznacza budowanie na 127 latach dziedzictwa, jakie niesie postęp. Uważamy samochód za zrównoważone, inteligentne i połączone rozwiązanie w zakresie mobilności. Tworzymy auta na co dzień, dostosowane do czasów, w których żyjemy, spełniające oczekiwania każdego”. Fabrice Cambolive, CEO Renault

producent samochodów na co dzień
producent samochodów na co dzień
Od ponad 127 lat Renault tworzy awangardowe pojazdy, sprawiając, że innowacje służą spełnianiu Twoich oczekiwań. Design, komfort, technologia, bezpieczeństwo – nasze pojazdy żyją i rozwijają się razem z Tobą. Każde Renault jest doświadczeniem, które trzeba przeżyć.
najlepiej sprzedająca się francuska marka samochodowa na świecie  
n°1
obecność międzynarodowa  
+ 120 krajów
technologia w służbie doświadczeń
technologia w służbie doświadczeń
System multimedialny openR link ze zintegrowanymi¹ usługami Google, panoramiczny szklany dach solarbay®², human first program³: każda innowacja zapewnia komfort, ochronę i przyjemność z jazdy. Nasza wizja: technologia w służbie ludzkości.
aktywne patenty 
+ 12 000
E-Tech na czele elektryfikacji
E-Tech na czele elektryfikacji
Jako pionier elektryfikacji w Europie, Renault wykorzystuje technologię E-Tech w całej gamie pojazdów: w 100% elektrycznych, samoładujących się full hybrid i hyper hybrid plug-in. Dzięki Renault elektryfikacja to postęp dostępny dla wszystkich.
samochody sprzedane w Europie w 2024 r. to pojazd zelektryfikowany 
1 na 2
pod względem liczby sprzedaży samochodów hybrydowych w Europie w 2024 r.  
n°2
zrównoważone zaangażowanie⁴
zrównoważone zaangażowanie⁴
Renault angażuje się w wiele obszarów: redukcję emisji gazów cieplarnianych⁵, materiały pochodzące z recyklingu⁶, materiały nadające się do recyklingu⁷ oraz „drugie życie” dzięki swojej europejskiej fabryce dedykowanej gospodarce o obiegu zamkniętym: Refactory.
minimalny wskaźnik recyklingu naszych pojazdów  
85%
cel na rok 2030 dotyczący materiałów pochodzących z recyklingu lub objętych gospodarką o obiegu zamkniętym⁶ w naszych pojazdach 
33%
kultura electro pop
kultura electro pop
Renault, francuska ikona od ponad 127 lat, pielęgnuje więzi z klientami poprzez silne partnerstwa, popularne wydarzenia i projekty kulturalne na dużą skalę. Każda inicjatywa jest dla nas okazją do spotkania się i wspólnego doświadczania życia.
odkryj także

pojazdy Renault jutra

samochody koncepcyjne
markaRenault – samochody Renault jutra

podróż przez historię marki

The Originals Museum
marka Renault – historia marki

kolekcja produktów związanych z Renault

The Originals Store
marka Renault – The Originals Store

nowa przestrzeń poświęcona motoryzacyjnej kulturze na Polach Elizejskich w Paryżu

le défilé renault®
marka Renault – parada Renault

nagrody międzynarodowe 2024–2025

+ 100 nagród
marka Renault – Renault awards

¹ System multimedialny openR link dostosowuje się do Twojego stylu jazdy za pomocą funkcji, usług i aplikacji. 

openR link z zintegrowanymi usługami Google umożliwia dostęp do spersonalizowanych tras i aplikacji, dzięki czemu jazda może odbywać zgodnie z Twoimi potrzebami.

openR link oferuje Google Maps do nawigacji w czasie rzeczywistym, Asystenta Google do sterowania funkcjami za pomocą głosu i Google Play z dostępem do aplikacji.

Google, Google Play, Google Maps, Waze i inne znaki są znakami towarowymi Google LLC.​

² w opcji, w zależności od wersji.

³ „Human first program” uruchomiony przez Renault w 2023 roku pozwala nam przedstawić opinii publicznej wszystkie inicjatywy marki w zakresie bezpieczeństwa i pozycjonować Renault jako markę technologiczną i ludzką zarazem. 

⁴ Marka Renault jest częścią Renault Group, prowadzącej politykę zrównoważonego rozwoju opartą na 3 filarach: środowiskowym, społecznym i socjalnym. Źródło wewnętrzne Zrównoważony rozwój – Renault Group

Renault Group zobowiązała się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych powstających podczas zakupu materiałów i podzespołów oraz użytkowania pojazdów o 27% w latach 2019–2030, a także do redukcji emisji bezpośrednich i pośrednich z zakładów Grupy o 62%. 

6 33% materiałów pochodzących z gospodarki o obiegu zamkniętym w naszych pojazdach w roku 2030, jako średnia ważona wolumenów produkcji, w tym materiały poddane recyklingowi zgodnie z normą ISO 14021 oraz złom lub odpady produkcyjne ponownie włączone do procesów produkcyjnych w obiekcie przemysłowym.

7 Pojazdy nadające się do recyklingu w co najmniej 85% zgodnie z dyrektywą 2005/64, znaną jako dyrektywa 3R.