TROPHY-RRenault MEGANE R.S.

na zewnątrz MEGANE R.S. TROPHY-R
na zewnątrz MEGANE R.S. TROPHY-R

Czy jest wystarczająco radykalne?

Wierne swoim przodkom, Nowe Renault MEGANE R.S. TROPHY-R – kierowane przez Laurenta Hurgona – pokonało swój własny rekord na torze w Nürburgring, ustanawiając nowy rekord okrążenia dla seryjnych pojazdów z przednim napędem, osiągając czas: 07’40"10 w 2019r. 

Pobierz cennik

Radykalne osiągi

Świetne osiągi MEGANE R.S. Trophy-R mają swój początek w projekcie.

MEGANE R.S. Trophy-R został zaprojektowany jako samochód wyścigowy o rekordowo niskiej masie, wyjątkowej aerodynamice i genialnej przyczepności. Nowy MEGANE R.S. Trophy-R jest najmocniejszym pojazdem seryjnym, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany przez Renault Sport.

Alt Image C29

 

Pokrywa silnika z kompozytu, wzmocniona włóknem węglowym, karbonowy tylny dyfuzor, tytanowy układ wydechowy Akrapovic®.

 

 

Zastosowanie ultralekkich materiałów stosowanych przez Renault Sport przyczynia się do znacznego zmniejszenia masy.

 

 

Rezultat: redukcja do 130 kg w porównaniu do Megane R.S. Trophy.

Alt Image C29

Nowy Megane R.S. Trophy-R jest wynikiem ekstremalnych badań aerodynamicznych w celu zoptymalizowania przepływu powietrza i poprawy docisku.

 

 

Wloty powietrza NACA na masce w połączeniu z dolnymi wlotami powietrza przyczyniają się do optymalizacji chłodzenia silnika. Przednia listwa aerodynamiczna wzmacnia docisk przodu i wygładza strumień powietrza pod samochodem. Dodatkowe doloty powietrza do hamulca zapewniają optymalną wentylację w sportowych warunkach jazdy.

 

 

Tylny, karbonowy dyfuzor z delikatnie zakrzywionymi łopatkami jest rozwiązaniem zapożyczonym wprost z F1 ©.

Alt Image C29

 

 

Bezkompromisowe osiągi dla doświadczonych kierowców.

 

 

Nowy Megane RS Trophy-R wyposażony jest w dedykowane zawieszenie Cup, które przesuwa granice przyczepności i prędkosci wyjścia z zakrętu: oś przednia z niezależnym sworzniem, ujemne pochylenie kół przednich (-2,05°), lekka oś tylna, samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen®, regulowane amortyzatory Öhlins®, dwumateriałowe tarcze hamulcowe, zaciski Brembo®.

Wyjątkowy

Limitowana seria 500 numerowanych egzemplarzy Nowego Megane R.S. Trophy-R na świecie w tym 12 w Polsce, to odzwierciedlenie ekstremalnego podejścia do samochodu sportowego. Jego wyjątkowe osiągi oparte są o najlepsze technologie Renault Sport i elementy wyposażenia dostarczone przez topowych dostawców ze świata motorsportu.

 

 

Specjalne elementy wyposażenia wybrane do Nowego Megane R.S. Trophy-R pochodzą od najlepszych specjalistów w dziedzinie sportów samochodowych.

  • Megane RS Trophy-R
  • Megane RS Trophy-R
  • Megane RS Trophy-R
  • Megane RS Trophy-R
  • Megane RS Trophy-R
  • Megane RS Trophy-R
  • Megane RS Trophy-R
  • Megane RS Trophy-R

Każde pokolenie ma swoją legendę!

Renault MEGANE R.S. posiada chwalebne sukcesy na torze w Nürburgring: Nordschleife. 

MEGANE II R.S. R26R z boku

W 2008 r.

MEGANE II R.S. R26R, kierowane przez Vincenta Bayle’a, już ustanowiło rekord, osiągając czas 8'17"54.

 MEGANE III R.S. 265 TROPHY z boku

W 2011 r.

Laurent Hurgon, za kierownicą MEGANE III R.S. 265 TROPHY, osiągnął rewelacyjny czas 8'07"97. 

MEGANE III R.S. 275 TROPHY-R z boki

W 2014 r.

Uzyskując czas 7'54"36 za kierownicą MEGANE III R.S. 275 TROPHY-R. Po raz pierwszy pojazdowi seryjnemu z przednim napędem udało się pokonać barierę 8 minut ! Osiągi, będące jednym z najlepszych przykładów ‘R.S. Spirit’ cały czas popychają nas do przodu.

Nowe MEGANE R.S. w szczegółach

  

    Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.