Renault zostaje Partnerem Premium mistrzostw Roland Garros jako dostawca samochodów elektrycznych.
Renault X Roland Garros
Nadchodzący turniej Roland Garros, który odbędzie się w dniach 22 maja – 5 czerwca, otworzy nowy rozdział w historii relacji między paryskim turniejem wielkoszlemowym i producentem samochodów. Począwszy od tegorocznej edycji, Renault przez pięć lat będzie Partnerem Premium turnieju Roland Garros, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na świecie.
Renault i turniej Roland Garros mają wspólne korzenie, obie marki narodziły się we Francji, mają szeroko zakrojone, międzynarodowe ambicje i łączą je wspólne wartości. Współpraca partnerska między Renault i Francuską Federacją Tenisa (FFT) narzucała się sama, gdyż opiera się na dwóch wspólnych filarach strategicznych: zrównoważonej mobilności i odpowiedzialności społecznej.
flota samochodów elektrycznych
Zrównoważona mobilność stanowi prawdziwe wyzwanie dla obu marek. Renault przyspiesza swoją transformację, której celem jest stanie się marką w 100% elektryczną w Europie do 2030 roku.
Podczas turnieju, to zaangażowanie będzie widoczne poprzez udostępnienie floty 100 Megane E-Tech w 100% elektrycznych na sur 160 wszystkich samochodów Renault.
Renault otrzyma również stoisko o powierzchni 150 m² w alejkach Roland Garros. Widzowie będą mogli poznać ofertę samochodów elektrycznych i zelektryfikowanych Renault reprezentowanych przez w 100% elektryczne Megane E-Tech, Renault 5 Prototype oraz nowy SUV Austral hybrid, którego światowa premiera publiczna będzie miała miejsce na turnieju Roland Garros.
Nowy Megane E-Tech elektryczny
zapisz się do newsletteraNowy SUV Austral E-Tech hybryda
zapisz się do newsletteraRenault 5 E-Tech Electric Prototype
poznaj go