Renault partnerem premium
Roland-Garros
Renault x Roland-Garros
Renault i Roland-Garros mają te same korzenie: narodziły się we Francji z silnymi ambicjami międzynarodowymi. Obie marki łączą wspólne wartości: „Made Of France”, pasja i odwaga.
Partnerstwo Renault i Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT) opiera się na dwóch filarach: zrównoważonej mobilności i odpowiedzialności społecznej.
Logo Renault jest widoczne na siatkach pięciu głównych kortów przez cały czas trwania turnieju, od rund kwalifikacyjnych do finałów.
autonomiczny transport
Po przejechaniu 1000 km i przewiezieniu prawie 700 osób w 2024 roku, Renault — we współpracy ze swoim partnerem WeRide — po raz pierwszy w Europie rozpoczęło eksperyment na otwartych drogach, wykorzystując dwa autonomiczne minibusy kursujące wokół stadionu Roland-Garros.
W tym roku system zostanie podwojony, z czterema autonomicznymi pojazdami transportującymi zarówno publiczność, jak i graczy podczas turnieju.
stacje ładowania
Tuż obok stadionu Roland-Garros, na Hipodromie Paris Longchamp, Renault instaluje na czas trwania imprezy kompletny system ładowania floty pojazdów elektrycznych E-Tech,.
Podczas turnieju przejechanych zostanie ponad 130 000 elektrycznych kilometrów.
elektryczna flota
Zrównoważona mobilność to kluczowa kwestia dla obu marek.
Podczas turnieju to zobowiązanie zobowiązanie jest realizowane poprzez rozmieszczenie floty pojazdów E-Tech electric i full hybrid E-Tech, dzięki czemu ponad 85% floty stanowią pojazdy elektryczne.
Renault posiada również stoisko o powierzchni 150 m² na stadionie Roland Garros, oferując widzom możliwość odkrycia Renault 4 E-Tech electric, Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros oraz wyjątkowego Renault 5 Turbo 3E.
Renault prezentuje owoc wspólpracy – Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros. Z zewnątrz Renault 5 Roland-Garros wyróżnia się elegancją i sportowym charakterem. Wnętrze inspirowane jest techniczną odzieżą sportową i architekturą stadionu.
Renault 5 E-Tech electric
Renault 4 E-Tech electric
Renault 5 Turbo 3E