Renault Captur miejski kompaktowy SUV

silniki
RENAULT CAPTUR

Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji

equilibre
equilibre
techno
techno
techno E-Tech hybryda
techno E-Tech hybryda
R.S. line
R.S. line

benzyna / PHEV (1)

E-TECH 160 hybryda plug-in
już od 145 800 zł
E-TECH 140 hybryda
już od 117 800 zł
TCe 140
już od 100 300 zł
już od 108 800 zł
TCe 140 EDC
już od 107 300 zł
TCe 100 LPG
już od 85 000 zł
już od 94 800 zł
TCe 90
już od 81 500 zł
już od 91 300 zł
TCe 160 EDC
już od 117 800 zł

Szczegółowe specyfikacje

Więcej szczegółów na temat silników

Renault Captur oferuje oszczędne i wydajne silniki benzynowe nowej generacji, o niskich kosztach obsługi.

TCe 90: wszechstronny

3-cylindrowy silnik turbo nowej generacji o mocy 90 KM, współpracujący z ręczną skrzynią biegów, zapewnia przyjemną jazdę przy ograniczonym zużyciu paliwa oraz czyni Renault Captur wszechstronnym SUV-em.

TCe 140: oszczędny i dynamiczny

4-cylindrowy silnik turbo z wtryskiem bezpośrednim proponowany jest z ręczną skrzynią biegów z 6 przełożeniami lub automatyczną skrzynią biegów EDC z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, ze sterowaniem przy kierownicy. Zapewnia dynamiczną jazdę, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa, również poprzez zastosowaną technologię mild hybrid 12 V.

TCe 160*: maksymalna przyjemność z jazdy

Nowy, 4-cylindrowy silnik turbo z wtryskiem bezpośrednim o mocy 160 KM jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się jazdą. Dzięki automatycznej skrzyni biegów EDC z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, możesz korzystać z elementów sterowania przy kierownicy.

* Dostępny w terminie póżniejszym. Szczegóły u autoryzowanych Partnerów Renault. 

Captur E-Tech hybrydowy plug-in

INNOWACYJNA HYBRYDA PLUG-IN

Wypróbuj i doświadcz wyjątkowych wrażeń z jazdy! Chroniony przez ponad 150 patentów opracowanych przez naszych specjalistów Renault, napęd hybrydowy z możliwością ładowania E-TECH to połączenie nowej generacji silnika benzynowego o pojemności 1,6 l wyposażonego w filtr cząstek stałych, 2 silników elektrycznych, wielotrybowej skrzyni biegów bez sprzęgła oraz akumulatora o pojemności 9,8 kWh, zainspirowanych kolejno naszym doświadczeniem w Formule 1 oraz w technologiach elektrycznych. Wynik? Ograniczenie emisji CO2 oraz obniżenie wydatków poprzez zmniejszenie zużycia paliwa.

 

Zasięg w trybie elektrycznym do 50 km w mieście oraz do 50 km w cyklu mieszanym wg WLTP (do 135 km/h) w trybie mieszanym, rozruch zawsze w trybie elektrycznym oraz korzyści pojazdu elektrycznego na co dzień, bez ograniczeń związanych z zasięgiem w przypadku długich tras, w trybie hybrydowym. Cisza, komfort, reaktywność i elastyczność... Gotowy na doświadczenie wyjątkowej przyjemności z jazdy?

Renault Captur w szczegółach

Odkryj podobne modele

CLIO E-TECH HYBRYDA
CLIO E-TECH HYBRYDA
już od 89 900 zł
CAPTUR
CAPTUR
już od 81 500 zł
KADJAR
KADJAR
już od 110 900 zł