Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji
benzyna / PHEV (1) | ||||
E-TECH 160 hybryda plug-in | już od 145 800 zł | |||
benzyna / mild hybrid (3) | ||||
E-TECH 140 hybryda | już od 117 800 zł | |||
TCe 140 | już od 100 300 zł | już od 108 800 zł | ||
TCe 140 EDC | już od 107 300 zł | |||
benzyna + LPG (1) | ||||
TCe 100 LPG | już od 85 000 zł | już od 94 800 zł | ||
benzyna (2) | ||||
TCe 90 | już od 81 500 zł | już od 91 300 zł | ||
TCe 160 EDC | już od 117 800 zł |
Szczegółowe specyfikacje
Więcej szczegółów na temat silników
3-cylindrowy silnik turbo nowej generacji o mocy 90 KM, współpracujący z ręczną skrzynią biegów, zapewnia przyjemną jazdę przy ograniczonym zużyciu paliwa oraz czyni Renault Captur wszechstronnym SUV-em.
4-cylindrowy silnik turbo z wtryskiem bezpośrednim proponowany jest z ręczną skrzynią biegów z 6 przełożeniami lub automatyczną skrzynią biegów EDC z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, ze sterowaniem przy kierownicy. Zapewnia dynamiczną jazdę, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa, również poprzez zastosowaną technologię mild hybrid 12 V.
Nowy, 4-cylindrowy silnik turbo z wtryskiem bezpośrednim o mocy 160 KM jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą cieszyć się jazdą. Dzięki automatycznej skrzyni biegów EDC z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, możesz korzystać z elementów sterowania przy kierownicy.
* Dostępny w terminie póżniejszym. Szczegóły u autoryzowanych Partnerów Renault.
INNOWACYJNA HYBRYDA PLUG-IN
Wypróbuj i doświadcz wyjątkowych wrażeń z jazdy! Chroniony przez ponad 150 patentów opracowanych przez naszych specjalistów Renault, napęd hybrydowy z możliwością ładowania E-TECH to połączenie nowej generacji silnika benzynowego o pojemności 1,6 l wyposażonego w filtr cząstek stałych, 2 silników elektrycznych, wielotrybowej skrzyni biegów bez sprzęgła oraz akumulatora o pojemności 9,8 kWh, zainspirowanych kolejno naszym doświadczeniem w Formule 1 oraz w technologiach elektrycznych. Wynik? Ograniczenie emisji CO2 oraz obniżenie wydatków poprzez zmniejszenie zużycia paliwa.
Zasięg w trybie elektrycznym do 50 km w mieście oraz do 50 km w cyklu mieszanym wg WLTP (do 135 km/h) w trybie mieszanym, rozruch zawsze w trybie elektrycznym oraz korzyści pojazdu elektrycznego na co dzień, bez ograniczeń związanych z zasięgiem w przypadku długich tras, w trybie hybrydowym. Cisza, komfort, reaktywność i elastyczność... Gotowy na doświadczenie wyjątkowej przyjemności z jazdy?
Renault Captur w szczegółach