R-LINK 2 – pomoc online

Potrzebujesz więcej informacji na temat systemu multimedialnego R-LINK 2? 

 

Bluetooth, Android Auto™ i Apple Carplay™, usługi internetowe, aplikacja MY Renault, aktualizacja i nawigacja... Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!

22-852-41-13

Zespół Pomocy ds. Multimediów i Nawigacji jest dostępny od  poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

 

Aby zaoszczędzić czas, sprawdź wersję oprogramowania multimedialnego zainstalowaną w Twoim pojeździe. Można to znaleźć na ekranie ustawień.

Zapoznaj się z naszymi przewodnikami

Chcesz wiedzieć więcej?

R-Link 2

System multimedialny

R-LINK 2

Poznaj
Kompatybilność

Kompatybilność

Sprawdź kompatybilność swojego telefonu

Sprawdź
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez Renault Polska Sp. z o.o. i jej partnerów plików cookie w celu analizy działania strony i jej wydajności oraz wyświetlania reklam o treści dopasowanej do twoich zainteresowań, a także korzystania z wybranych funkcji mediów społecznościowych. |
dowiedz się więcej