nowe silniki Renault Cliozwiększona wydajność, poprawiona efektywność

Silnik Renault Clio

full hybrid E-Tech 160

W mieście i na przedmieściach możesz jeździć w trybie elektrycznym nawet przez 80% czasu bez konieczności ładowania¹ i zaoszczędzić do 40% paliwa². Dodatkowo zwiększony zasięg do 1 000 km³ i wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów sterowana za pomocą nowego e-shiftera.

benzyna TCe 115 auto⁴

Renault Clio zostało wyposażone w elastyczny i oszczędny silnik benzynowy nowej generacji oraz automatyczną skrzynię biegów z łopatkami przy kierownicy. To klucz do zwiększonej wydajności i mniejszego zużycia paliwa. Dostępny również z manualną skrzynią biegów.

Eco-G 120 auto⁵

Nowy silnik dwupaliwowy benzyna i LPG zapewnia Renault Clio zwiększony zasięg. Dodatkowo oszczędzasz do 50% na kosztach paliwa⁶ i korzystasz ze zmniejszonej emisji CO₂⁷ bez zmiany swoich nawyków.

160 KM

moc

3,9 l/100 km

zużycie paliwazgodnie z cyklem WLTP

1 000 km

zasięgz pełnym bakiem benzyny, zgodnie z normą WLTP (w tym rezerwa) z możliwością różnicy w zależności od warunków jazdy (rodzaju drogi, stylu jazdy i warunków pogodowych)

89 g

CO₂ / kmzgodnie z cyklem WLTP

115 KM

moc

5,1 l/100 km

zużycie paliwazgodnie z cyklem WLTP

765 km

zasięgz pełnym bakiem benzyny, zgodnie z normą WLTP (w tym rezerwa) z możliwością różnicy w zależności od warunków jazdy (rodzaju drogi, stylu jazdy i warunków pogodowych)

115 g

CO₂ / kmzgodnie z cyklem WLTP

120 KM

moc

6,9 l/100 km

zużycie paliwaWedług szacunków, w trakcie homologacji WLTP

1 450 km

zasięgWedług szacunków, w trakcie homologacji WLTP

107 g

CO₂ / kmWedług szacunków, w trakcie homologacji WLTP

full hybrid E-Tech 160

Youtube jest nieaktywny. Zezwól na umieszczanie plików cookies dotyczących mediów społecznościowych w celu uzyskania dostępu do treści wideo.
silnik hybrydowy - Renault Clio

wydajność, oszczędność i redukcja emisji

W mieście i na przedmieściach, jedź Renault Clio do 80% czasu w trybie elektrycznym1, oszczędzaj do 40% paliwa2 i zmniejsz emisję CO₂. Akumulator ładuje się podczas jazdy, a tryb „e-save” pozwala ręcznie uruchomić ładowanie, aby w razie potrzeby wspomóc silnik spalinowy.

Technologia silnika - Renault Clio

technologia

w połączeniu z silnikiem spalinowym silnik elektryczny jest aktywowany w zależności od warunków jazdy. Jazda w trybie w 100% elektrycznym jest zmaksymalizowana przez wielotrybową, automatyczną skrzynię biegów

Zalety silnika - Renault Clio

korzyści

ciesz się dynamiczną jazdą dzięki w 100% elektrycznemu rozruchowi i natychmiastowemu przyspieszeniu. Hamowanie rekuperacyjne pozwala akumulatorowi automatycznie odzyskiwać energię podczas zwalniania i hamowania.

Zużycie paliwa - Renault Clio

zużycie paliwa

możesz jeździć do 80% czasu w trybie elektrycznym1 w mieście i na przedmieściach. Oszczędź do 40% paliwa2 przy zużyciu paliwa na poziomie 3,9 l/100 km⁸ i emisji 89 g CO₂/km⁸.

benzyna TCe 115 auto⁴

silnik benzynowy - Renault Clio

dynamiczny i ekonomiczny

w mieście i w trasie, nowy silnik TCe 115 auto oferuje większą wydajność i przyjemność z jazdy: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,1 s, moment obrotowy 190 Nm, emisję CO₂ na poziomie 116 g/km⁸ i mniejsze zużycie paliwa. W połączeniu z wielotrybową, automatyczną skrzynią biegów samochód oferuje płynne i dynamiczne prowadzenie, łącząc przyjemność jazdy z niezawodnością. Dostępny również z manualną skrzynią biegów.

Eco-G 120 auto⁵

silnik eco-G - Renault Clio

wszechstronność i wydajność

praktyczne, ekonomiczne i bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązanie niż konwencjonalne pojazdy benzynowe, układ dwupaliwowy benzyna i LPG (skroplony gaz ropopochodny) oferuje wyjątkową przyjemność z jazdy. Wydajny (od 0 do 100 km/h w 10,1"), praktyczny dzięki dostępności LPG w całej Europie, o zasięgu rozszerzonym do 1450 km10.

1 w zależności od stanu naładowania akumulatora, cyklu WLTP i warunków jazdy (rodzaj drogi, styl jazdy i warunki pogodowe) (dane wewnętrzne Renault/2025)

2 silniki full hybrid E-Tech w porównaniu z benzyną Tce115 w cyklu WLTP miejskim (dane wewnętrzne Renault/2025)

3 z pełnym bakiem benzyny, zgodnie z normą WLTP z możliwością różnicy w zależności od warunków jazdy (rodzaju drogi, stylu jazdy i warunków pogodowych)

4 silnik TCe 115 z automatyczną skrzynią biegów EDC dostępny w późniejszym terminie. 

5 silnik Eco-G 120 z automatyczną skrzynią biegów EDC dostępny w 2026 roku 

w porównaniu do wartości pełnego zbiornika, ceny na stacjach LPG i benzyny bezołowiowej 98 

7 w porównaniu z równoważnym pojazdem benzynowym, w oparciu o emisję CO₂ zgodną z certyfikatem WLTP podczas jazdy

8 zgodnie z homologacją cyklu WLTP

9 zgodnie z cyklem WLTP

10 zgodnie z szacunkami, w trakcie homologacji WLTP