

W mieście i na przedmieściach możesz jeździć w trybie elektrycznym nawet przez 80% czasu bez konieczności ładowania¹ i zaoszczędzić do 40% paliwa². Dodatkowo zwiększony zasięg do 1 000 km³ i wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów sterowana za pomocą nowego e-shiftera.
Renault Clio zostało wyposażone w elastyczny i oszczędny silnik benzynowy nowej generacji oraz automatyczną skrzynię biegów z łopatkami przy kierownicy. To klucz do zwiększonej wydajności i mniejszego zużycia paliwa. Dostępny również z manualną skrzynią biegów.
Nowy silnik dwupaliwowy benzyna i LPG zapewnia Renault Clio zwiększony zasięg. Dodatkowo oszczędzasz do 50% na kosztach paliwa⁶ i korzystasz ze zmniejszonej emisji CO₂⁷ bez zmiany swoich nawyków.
160 KM
moc
3,9 l/100 km
zużycie paliwazgodnie z cyklem WLTP
1 000 km
zasięgz pełnym bakiem benzyny, zgodnie z normą WLTP (w tym rezerwa) z możliwością różnicy w zależności od warunków jazdy (rodzaju drogi, stylu jazdy i warunków pogodowych)
89 g
CO₂ / kmzgodnie z cyklem WLTP
115 KM
moc
5,1 l/100 km
zużycie paliwazgodnie z cyklem WLTP
765 km
zasięgz pełnym bakiem benzyny, zgodnie z normą WLTP (w tym rezerwa) z możliwością różnicy w zależności od warunków jazdy (rodzaju drogi, stylu jazdy i warunków pogodowych)
115 g
CO₂ / kmzgodnie z cyklem WLTP
120 KM
moc
6,9 l/100 km
zużycie paliwaWedług szacunków, w trakcie homologacji WLTP
1 450 km
zasięgWedług szacunków, w trakcie homologacji WLTP
107 g
CO₂ / kmWedług szacunków, w trakcie homologacji WLTP
wydajność, oszczędność i redukcja emisji
W mieście i na przedmieściach, jedź Renault Clio do 80% czasu w trybie elektrycznym1, oszczędzaj do 40% paliwa2 i zmniejsz emisję CO₂. Akumulator ładuje się podczas jazdy, a tryb „e-save” pozwala ręcznie uruchomić ładowanie, aby w razie potrzeby wspomóc silnik spalinowy.
technologia
w połączeniu z silnikiem spalinowym silnik elektryczny jest aktywowany w zależności od warunków jazdy. Jazda w trybie w 100% elektrycznym jest zmaksymalizowana przez wielotrybową, automatyczną skrzynię biegów
korzyści
ciesz się dynamiczną jazdą dzięki w 100% elektrycznemu rozruchowi i natychmiastowemu przyspieszeniu. Hamowanie rekuperacyjne pozwala akumulatorowi automatycznie odzyskiwać energię podczas zwalniania i hamowania.
zużycie paliwa
możesz jeździć do 80% czasu w trybie elektrycznym1 w mieście i na przedmieściach. Oszczędź do 40% paliwa2 przy zużyciu paliwa na poziomie 3,9 l/100 km⁸ i emisji 89 g CO₂/km⁸.
dynamiczny i ekonomiczny
w mieście i w trasie, nowy silnik TCe 115 auto oferuje większą wydajność i przyjemność z jazdy: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10,1 s, moment obrotowy 190 Nm, emisję CO₂ na poziomie 116 g/km⁸ i mniejsze zużycie paliwa. W połączeniu z wielotrybową, automatyczną skrzynią biegów samochód oferuje płynne i dynamiczne prowadzenie, łącząc przyjemność jazdy z niezawodnością. Dostępny również z manualną skrzynią biegów.
Silnik TCe rozwija moc 115 KM, przy mniejszym zużyciu paliwa i emisji CO₂.
Docenisz dynamiczną jazdę dzięki 6-biegowej skrzyni biegów (automatycznej lub manualnej) oraz niższe koszty eksploatacji i obsługi.
Nowy silnik został opracowany tak, aby zapewnić większą wydajność przy jednoczesnym ograniczeniu zużycia paliwa i emisji CO₂.
wszechstronność i wydajność
praktyczne, ekonomiczne i bardziej przyjazne dla środowiska rozwiązanie niż konwencjonalne pojazdy benzynowe, układ dwupaliwowy benzyna i LPG (skroplony gaz ropopochodny) oferuje wyjątkową przyjemność z jazdy. Wydajny (od 0 do 100 km/h w 10,1"), praktyczny dzięki dostępności LPG w całej Europie, o zasięgu rozszerzonym do 1450 km10.
Wersja Eco-G 120 auto rozwija moc 120 KM i posiada układ dwupaliwowy: benzyna i LPG. Możesz swobodnie wybierać rodzaj paliwa. system przełączy się automatycznie, gdy tylko jeden ze zbiorników będzie pusty.
Brak ograniczeń w ruchu drogowym, dostęp do parkingów i centrum miasta, przy jednoczesnym korzystaniu z ekonomicznego i ekologicznego paliwa alternatywnego.
Do zalet układu dwupaliwowego benzyna/LPG należą zmniejszona emisja CO₂ (107 g/km), mniejsze zużycie paliwa i zasięg wydłużony nawet do 1450 km⁹.
1 w zależności od stanu naładowania akumulatora, cyklu WLTP i warunków jazdy (rodzaj drogi, styl jazdy i warunki pogodowe) (dane wewnętrzne Renault/2025)
2 silniki full hybrid E-Tech w porównaniu z benzyną Tce115 w cyklu WLTP miejskim (dane wewnętrzne Renault/2025)
3 z pełnym bakiem benzyny, zgodnie z normą WLTP z możliwością różnicy w zależności od warunków jazdy (rodzaju drogi, stylu jazdy i warunków pogodowych)
4 silnik TCe 115 z automatyczną skrzynią biegów EDC dostępny w późniejszym terminie.
5 silnik Eco-G 120 z automatyczną skrzynią biegów EDC dostępny w 2026 roku
6 w porównaniu do wartości pełnego zbiornika, ceny na stacjach LPG i benzyny bezołowiowej 98
7 w porównaniu z równoważnym pojazdem benzynowym, w oparciu o emisję CO₂ zgodną z certyfikatem WLTP podczas jazdy
8 zgodnie z homologacją cyklu WLTP
9 zgodnie z cyklem WLTP
10 zgodnie z szacunkami, w trakcie homologacji WLTP