silniki Renault

silniki Renault

E-Tech electric, full hybrid E-Tech bez konieczności ładowania, hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in, benzyna, mild hybrid, LPG, diesel: wśród wszystkich silników w gamie Renault na pewno znajdziesz propozycję odpowiednią dla siebie.

silniki zelektryfikowane E-Tech

Pojazdy wyposażone w technologie E-Tech electric, full hybrid E-Tech i hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in są bardziej ekonomiczne i przyjazne dla środowiska, bez uszczerbku na przyjemności z jazdy.

silnik E-Tech electric

silnik E-Tech electric

responsywna, cicha, o niższej emisji CO2 jazda z zasięgiem do 625 km(1)

silnik full hybrid E-Tech bez konieczności ładowania

do 80% jazdy na napędzie elektrycznym w mieście, ładowanie w trakcie jazdy

silnik E-Tech plug-in hybrid

silnik hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in

do 100% jazdy w mieście w trybie elektrycznym, zasięg elektryczny do 105 km(2)

  silnik E-Tech electric silnik full hybrid E‑Tech bez ładowania silnik hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in
zużycie paliwa 0 l/100 km 4,4 l/100 km 0,7 l/100 km (5)
oszczędność paliwa koszty ładowania do 3x niższe niż cena paliwa do 40% oszczędności na paliwie (3) do 75% oszczędności na paliwie (6)
emisje 0 g CO₂ (2) 99 g misji CO2 12 g emisji CO2
obsługa techniczna koszty do 50% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego (3) koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego
jazda w trybie w 100% elektrycznym 100% czasu do 80% czasu w mieście (4) do 100% czasu w mieście (7) i do 105 km zasięgu (5)
całkowity zasięg do 625 km (1) do 1100 km (5) do 1000 km (8)

(¹) w przypadku Scenic E-Tech electric z akumulatorem 87 kWh

(²) podczas jazdy, z wyłączeniem części zużywalnych, zgodnie z cyklem homologacyjnym (WLTP)

(³) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP

(4) w cyklu miejskim WLTP, zgodnie z warunkami użytkowania

(5) według danychWLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures)

(6) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP

(7) w codziennym użytkowaniu z codziennym ładowaniem

(8) dla RenaultRafale E-Tech hyper hybrid E-Tech 4x4 

elektryczny
RENAULT 5 E-TECH ELECTRIC
już od 120 900 zł
RENAULT 5 E-TECH ELECTRIC evolution 120 KM urban range

elektryczny
RENAULT 4 E-TECH ELECTRIC
już od 129 900 zł
RENAULT 4 E-TECH ELECTRIC evolution 120 KM urban range

elektryczny
MEGANE E-TECH ELECTRIC
już od 179 900 zł
MEGANE E-TECH ELECTRIC techno 220 KM comfort range MY25

elektryczny
SCENIC E-TECH ELECTRIC
już od 194 900 zł
SCENIC E-TECH ELECTRIC techno 170 KM comfort range g.2025

elektryczny
KANGOO E-TECH ELECTRIC
już od 174 900 zł
KANGOO E-TECH ELECTRIC EQUILIBRE EV45 11kW

elektryczny
TRAFIC E-TECH ELECTRIC
już od 197 500 zł *
TRAFIC E-TECH ELECTRIC Furgon ADVANCE L1H1 122KM 22kW 52kWh
* Podana cena jest ceną netto

elektryczny
MASTER E-TECH ELECTRIC
już od 218 300 zł *
MASTER E-TECH ELECTRIC Furgon Extra L2H2 3,5T 40kWh 130hp
* Podana cena jest ceną netto

silniki mild hybrid, lpg, benzyna, diesel

Jeśli nie chcesz jeździć w 100% samochodem elektrycznym lub hybrydowym, nasze silniki mild hybrid, LPG, benzynowe i Diesla spełnią Twoje potrzeby.

mild hybrid - Renault

mild hybrid

Mild hybrid to mikrohybrydyzacja umożliwiająca wykonywanie manewrów i ruszania w trybie elektrycznym, a przy tym zmniejszająca zużycie paliwa nawet o 20%.

lpg - Renault

LPG

Napęd dwupaliwowy łączący układ benzynowy i LPG, dostępny w całej Europie, pozwala zaoszczędzić pieniądze, zmniejszyć emisję CO2 i zwiększyć zasięg. 

Zaoszczędź do 50% dzięki rzadszemu i bardziej ekonomicznemu tankowaniu.

benzyna - Renault

benzyna

Silniki benzynowe Renault pozwalają wybierać pomiędzy oszczędnościami przy zakupie i użytkowaniu a wydajnością, zawsze przy zmniejszonym zużyciu.

Diesel - Renault

diesel

Silniki diesla Renault oferują najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i oszczędnością paliwa, zapewniając optymalną jazdę na drogach krajowcyh i autostradach.

  mild hybrid LPG benzyna Diesel
zużycie paliwa od 5,2 l/100 km od 5,8 l/100 km od 5,2 l/100 km od 4,1 l/100 km
emisje do 20% mniej emisji CO2 do 11% niższa emisja CO2 w porównaniu z benzyną od 120 g/km od 108 g/km
jazda w trybie w 100% elektrycznym podczas manewrów, ruszania i na kilku metrach - - -
całkowity zasięg do 1 300 km do 1 300 km do 800 km do 1000 km
również w wersji
full hybrid
ARKANA
już od 124 900 zł
ARKANA techno mild hybrid 140 EDC g.2025

CLIO Z LPG
już od 78 600 zł
CLIO Z LPG evolution Eco-G 100 g.2025

CAPTUR Z LPG
już od 90 900 zł
CAPTUR Z LPG evolution Eco-G 100 g.2025

również w wersji
full hybrid
CLIO
już od 77 200 zł
CLIO evolution TCe 90 g.2025

również w wersji
full hybrid
CAPTUR
już od 89 900 zł
CAPTUR evolution TCe 90 g.2025

KANGOO
już od 120 900 zł
KANGOO EQUILIBRE TCe 100

również w wersji
full hybrid
CLIO
już od 77 200 zł
CLIO evolution TCe 90 g.2025

również w wersji
full hybrid
CAPTUR
już od 89 900 zł
CAPTUR evolution TCe 90 g.2025

KANGOO
już od 120 900 zł
KANGOO EQUILIBRE TCe 100

poznaj również

konfigurator Renault
skonfiguruj swój pojazd
wykonaj symulację zużycia paliwa - Renault
wybierz finansowanie dla swojego Renault
pojazdy używane - Renault
samochody używane
Alt
samochody dostępne od ręki