
silniki zelektryfikowane E-Tech
Pojazdy wyposażone w technologie E-Tech electric, full hybrid E-Tech i hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in są bardziej ekonomiczne i przyjazne dla środowiska, bez uszczerbku na przyjemności z jazdy.

responsywna, cicha, o niższej emisji CO2 jazda z zasięgiem do 625 km(1)

do 80% jazdy na napędzie elektrycznym w mieście, ładowanie w trakcie jazdy

do 100% jazdy w mieście w trybie elektrycznym, zasięg elektryczny do 105 km(2)
| silnik E-Tech electric | silnik full hybrid E‑Tech bez ładowania | silnik hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in | |
|---|---|---|---|
| zużycie paliwa | 0 l/100 km | 4,4 l/100 km | 0,7 l/100 km (5) |
| oszczędność paliwa | koszty ładowania do 3x niższe niż cena paliwa | do 40% oszczędności na paliwie (3) | do 75% oszczędności na paliwie (6) |
| emisje | 0 g CO₂ (2) | 99 g misji CO2 | 12 g emisji CO2 |
| obsługa techniczna | koszty do 50% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego (3) | koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego | koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego |
| jazda w trybie w 100% elektrycznym | 100% czasu | do 80% czasu w mieście (4) | do 100% czasu w mieście (7) i do 105 km zasięgu (5) |
| całkowity zasięg | do 625 km (1) | do 1100 km (5) | do 1000 km (8) |
(¹) w przypadku Scenic E-Tech electric z akumulatorem 87 kWh
(²) podczas jazdy, z wyłączeniem części zużywalnych, zgodnie z cyklem homologacyjnym (WLTP)
(³) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP
(4) Na podstawie wewnętrznych testów przeprowadzonych w fazie miejskiej (niskiej) cyklu WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). Podany procent czasu jazdy może się różnić w zależności od rzeczywistych warunków jazdy (rodzaj trasy, styl jazdy, warunki pogodowe).
(5) według danychWLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures)
(6) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP
(7) w codziennym użytkowaniu z codziennym ładowaniem
(8) dla RenaultRafale E-Tech hyper hybrid E-Tech 4x4
typ samochodu
maksymalna cena
121 500 zł
218 300 zł
* Podana cena jest ceną netto
* Podana cena jest ceną netto
silniki mild hybrid, lpg, benzyna, diesel
Jeśli nie chcesz jeździć w 100% samochodem elektrycznym lub hybrydowym, nasze silniki mild hybrid, LPG, benzynowe i Diesla spełnią Twoje potrzeby.

Mild hybrid to mikrohybrydyzacja umożliwiająca wykonywanie manewrów i ruszania w trybie elektrycznym, a przy tym zmniejszająca zużycie paliwa nawet o 20%.

Napęd dwupaliwowy łączący układ benzynowy i LPG, dostępny w całej Europie, pozwala zaoszczędzić pieniądze, zmniejszyć emisję CO2 i zwiększyć zasięg.
Zaoszczędź do 50% dzięki rzadszemu i bardziej ekonomicznemu tankowaniu.

Silniki benzynowe Renault pozwalają wybierać pomiędzy oszczędnościami przy zakupie i użytkowaniu a wydajnością, zawsze przy zmniejszonym zużyciu.

Silniki diesla Renault oferują najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i oszczędnością paliwa, zapewniając optymalną jazdę na drogach krajowcyh i autostradach.
| mild hybrid | LPG | benzyna | Diesel | |
|---|---|---|---|---|
| zużycie paliwa | od 5,2 l/100 km | od 5,8 l/100 km | od 5,2 l/100 km | od 4,1 l/100 km |
| emisje | do 20% mniej emisji CO2 | do 11% niższa emisja CO2 w porównaniu z benzyną | od 120 g/km | od 108 g/km |
| jazda w trybie w 100% elektrycznym | podczas manewrów, ruszania i na kilku metrach | - | - | - |
| całkowity zasięg | do 1 300 km | do 1 300 km | do 800 km | do 1000 km |
maksymalna cena
116 500 zł
140 800 zł
maksymalna cena
85 800 zł
91 500 zł
maksymalna cena
84 400 zł
120 900 zł
typy samochodów
maksymalna cena
120 900 zł
225 750 zł