silniki Renault

silniki Renault

E-Tech electric, full hybrid E-Tech bez konieczności ładowania, hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in, benzyna, mild hybrid, LPG, diesel: wśród wszystkich silników w gamie Renault na pewno znajdziesz propozycję odpowiednią dla siebie.

silniki zelektryfikowane E-Tech

Pojazdy wyposażone w technologie E-Tech electric, full hybrid E-Tech i hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in są bardziej ekonomiczne i przyjazne dla środowiska, bez uszczerbku na przyjemności z jazdy.

silnik E-Tech electric

silnik E-Tech electric

responsywna, cicha, o niższej emisji CO2 jazda z zasięgiem do 625 km(1)

silnik full hybrid E-Tech bez konieczności ładowania

do 80% jazdy na napędzie elektrycznym w mieście, ładowanie w trakcie jazdy

silnik E-Tech plug-in hybrid

silnik hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in

do 100% jazdy w mieście w trybie elektrycznym, zasięg elektryczny do 105 km(2)

  silnik E-Tech electric silnik full hybrid E‑Tech bez ładowania silnik hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in
zużycie paliwa 0 l/100 km 4,4 l/100 km 0,7 l/100 km (5)
oszczędność paliwa koszty ładowania do 3x niższe niż cena paliwa do 40% oszczędności na paliwie (3) do 75% oszczędności na paliwie (6)
emisje 0 g CO₂ (2) 99 g misji CO2 12 g emisji CO2
obsługa techniczna koszty do 50% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego (3) koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego
jazda w trybie w 100% elektrycznym 100% czasu do 80% czasu w mieście (4) do 100% czasu w mieście (7) i do 105 km zasięgu (5)
całkowity zasięg do 625 km (1) do 1100 km (5) do 1000 km (8)

(¹) w przypadku Scenic E-Tech electric z akumulatorem 87 kWh

(²) podczas jazdy, z wyłączeniem części zużywalnych, zgodnie z cyklem homologacyjnym (WLTP)

(³) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP

(4) w cyklu miejskim WLTP, zgodnie z warunkami użytkowania

(5) według danychWLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures)

(6) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP

(7) w codziennym użytkowaniu z codziennym ładowaniem

(8) dla RenaultRafale E-Tech hyper hybrid E-Tech 4x4 

elektryczny
RENAULT 5 E-TECH ELECTRIC
już od 120 900 zł
RENAULT 5 E-TECH ELECTRIC evolution 120 KM urban range

elektryczny
RENAULT 4 E-TECH ELECTRIC
już od 129 900 zł
RENAULT 4 E-TECH ELECTRIC evolution 120 KM urban range

elektryczny
MEGANE E-TECH ELECTRIC
już od 179 900 zł
MEGANE E-TECH ELECTRIC techno 220 KM comfort range MY25

elektryczny
SCENIC E-TECH ELECTRIC
już od 194 900 zł
SCENIC E-TECH ELECTRIC techno 170 KM comfort range g.2025

elektryczny
KANGOO E-TECH ELECTRIC
już od 174 900 zł
KANGOO E-TECH ELECTRIC EQUILIBRE EV45 11kW

elektryczny
TRAFIC E-TECH ELECTRIC
już od 197 500 zł *
TRAFIC E-TECH ELECTRIC Furgon ADVANCE L1H1 122KM 22kW 52kWh

* Podana cena jest ceną netto

elektryczny
MASTER E-TECH ELECTRIC
już od 218 300 zł *
MASTER E-TECH ELECTRIC Furgon Extra L2H2 3,5T 40kWh 130hp

* Podana cena jest ceną netto

silniki mild hybrid, lpg, benzyna, diesel

Jeśli nie chcesz jeździć w 100% samochodem elektrycznym lub hybrydowym, nasze silniki mild hybrid, LPG, benzynowe i Diesla spełnią Twoje potrzeby.

mild hybrid - Renault

mild hybrid

Mild hybrid to mikrohybrydyzacja umożliwiająca wykonywanie manewrów i ruszania w trybie elektrycznym, a przy tym zmniejszająca zużycie paliwa nawet o 20%.

lpg - Renault

LPG

Napęd dwupaliwowy łączący układ benzynowy i LPG, dostępny w całej Europie, pozwala zaoszczędzić pieniądze, zmniejszyć emisję CO2 i zwiększyć zasięg. 

Zaoszczędź do 50% dzięki rzadszemu i bardziej ekonomicznemu tankowaniu.

benzyna - Renault

benzyna

Silniki benzynowe Renault pozwalają wybierać pomiędzy oszczędnościami przy zakupie i użytkowaniu a wydajnością, zawsze przy zmniejszonym zużyciu.

Diesel - Renault

diesel

Silniki diesla Renault oferują najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i oszczędnością paliwa, zapewniając optymalną jazdę na drogach krajowcyh i autostradach.

  mild hybrid LPG benzyna Diesel
zużycie paliwa od 5,2 l/100 km od 5,8 l/100 km od 5,2 l/100 km od 4,1 l/100 km
emisje do 20% mniej emisji CO2 do 11% niższa emisja CO2 w porównaniu z benzyną od 120 g/km od 108 g/km
jazda w trybie w 100% elektrycznym podczas manewrów, ruszania i na kilku metrach - - -
całkowity zasięg do 1 300 km do 1 300 km do 800 km do 1000 km
CAPTUR FULL HYBRID E-TECH MILD HYBRID
już od 117 900 zł
CAPTUR FULL HYBRID E-TECH MILD HYBRID techno mild hybrid 140 aut. g.2025 E6E bis

SYMBIOZ MILD HYBRID E-TECH
już od 115 900 zł
SYMBIOZ MILD HYBRID E-TECH evolution mild hybrid 140 E6e bis

również w wersji
full hybrid
NOWY AUSTRAL
już od 139 900 zł
NOWY AUSTRAL evolution mild hybrid 150 auto g.2025

CLIO Z LPG
już od 85 800 zł
CLIO Z LPG generation Eco-G 100

CAPTUR Z LPG
już od 90 900 zł
CAPTUR Z LPG evolution Eco-G 100 g.2025

również w wersji
full hybrid
CLIO
już od 84 400 zł
CLIO generation TCe 90

również w wersji
full hybrid
CAPTUR
już od 90 900 zł
CAPTUR evolution Eco-G 100 g.2025

KANGOO
już od 120 900 zł
KANGOO EQUILIBRE TCe 100

również w wersji
full hybrid
CLIO
już od 84 400 zł
CLIO generation TCe 90

również w wersji
full hybrid
CAPTUR
już od 90 900 zł
CAPTUR evolution Eco-G 100 g.2025

KANGOO
już od 120 900 zł
KANGOO EQUILIBRE TCe 100

poznaj również

konfigurator Renault
skonfiguruj swój pojazd
wykonaj symulację zużycia paliwa - Renault
wybierz finansowanie dla swojego Renault
pojazdy używane - Renault
samochody używane
Alt
samochody dostępne od ręki