silniki zelektryfikowane E-Tech
Pojazdy wyposażone w technologie E-Tech electric, full hybrid E-Tech i hyper hybrid E-Tech 4x4 plug-in są bardziej ekonomiczne i przyjazne dla środowiska, bez uszczerbku na przyjemności z jazdy.
silnik E-Tech electric
responsywna, cicha, o niższej emisji CO2 jazda z zasięgiem do 625 km(1)
silnik full hybrid E-Tech bez konieczności ładowania
do 80% jazdy na napędzie elektrycznym w mieście, ładowanie w trakcie jazdy
silnik hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in
do 100% jazdy w mieście w trybie elektrycznym, zasięg elektryczny do 105 km(2)
silnik E-Tech electric | silnik full hybrid E‑Tech bez ładowania | silnik hyper hybrid E‑Tech 4x4 plug-in | |
---|---|---|---|
zużycie paliwa | 0 l/100 km | 4,4 l/100 km | 0,7 l/100 km (5) |
oszczędność paliwa | koszty ładowania do 3x niższe niż cena paliwa | do 40% oszczędności na paliwie (3) | do 75% oszczędności na paliwie (6) |
emisje | 0 g CO₂ (2) | 99 g misji CO2 | 12 g emisji CO2 |
obsługa techniczna | koszty do 50% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego (3) | koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego | koszty do 16% niższe niż w przypadku pojazdu spalinowego |
jazda w trybie w 100% elektrycznym | 100% czasu | do 80% czasu w mieście (4) | do 100% czasu w mieście (7) i do 105 km zasięgu (5) |
całkowity zasięg | do 625 km (1) | do 1100 km (5) | do 1000 km (8) |
(¹) w przypadku Scenic E-Tech electric z akumulatorem 87 kWh
(²) podczas jazdy, z wyłączeniem części zużywalnych, zgodnie z cyklem homologacyjnym (WLTP)
(³) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP
(4) w cyklu miejskim WLTP, zgodnie z warunkami użytkowania
(5) według danychWLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures)
(6) w porównaniu do równoważnego silnika spalinowego w fazie miejskiej cyklu WLTP
(7) w codziennym użytkowaniu z codziennym ładowaniem
(8) dla RenaultRafale E-Tech hyper hybrid E-Tech 4x4
typ samochodu
maksymalna cena
120 900 zł
218 300 zł
silniki mild hybrid, lpg, benzyna, diesel
Jeśli nie chcesz jeździć w 100% samochodem elektrycznym lub hybrydowym, nasze silniki mild hybrid, LPG, benzynowe i Diesla spełnią Twoje potrzeby.
mild hybrid
Mild hybrid to mikrohybrydyzacja umożliwiająca wykonywanie manewrów i ruszania w trybie elektrycznym, a przy tym zmniejszająca zużycie paliwa nawet o 20%.
LPG
Napęd dwupaliwowy łączący układ benzynowy i LPG, dostępny w całej Europie, pozwala zaoszczędzić pieniądze, zmniejszyć emisję CO2 i zwiększyć zasięg.
Zaoszczędź do 50% dzięki rzadszemu i bardziej ekonomicznemu tankowaniu.
benzyna
Silniki benzynowe Renault pozwalają wybierać pomiędzy oszczędnościami przy zakupie i użytkowaniu a wydajnością, zawsze przy zmniejszonym zużyciu.
diesel
Silniki diesla Renault oferują najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i oszczędnością paliwa, zapewniając optymalną jazdę na drogach krajowcyh i autostradach.
mild hybrid | LPG | benzyna | Diesel | |
---|---|---|---|---|
zużycie paliwa | od 5,2 l/100 km | od 5,8 l/100 km | od 5,2 l/100 km | od 4,1 l/100 km |
emisje | do 20% mniej emisji CO2 | do 11% niższa emisja CO2 w porównaniu z benzyną | od 120 g/km | od 108 g/km |
jazda w trybie w 100% elektrycznym | podczas manewrów, ruszania i na kilku metrach | - | - | - |
całkowity zasięg | do 1 300 km | do 1 300 km | do 800 km | do 1000 km |
maksymalna cena
78 600 zł
90 900 zł