R5 TURBO 3E E-Tech w 100% elektryczny

R5 TURBO 3E E-Tech w 100% elektryczny

kontrolowany poślizg elektryczny

Youtube jest nieaktywny. Zezwól na umieszczanie plików cookies dotyczących mediów społecznościowych w celu uzyskania dostępu do treści wideo.

nieustannie turbo, teraz w wersji elektrycznej

Model odniósł wiele sukcesów w rajdach, przyprawiał o szybsze bicie serca, zbierał same pochwały… R5 Turbo 2 w tym roku obchodzi 40 lat! Nie ma lepszego sposobu na oddanie hołdu niż powitanie nowego R5 TURBO 3E: w 100% elektryczny, równie energiczny, równie skuteczny, równie spektakularny! Unowocześniona legenda.

Youtube jest nieaktywny. Zezwól na umieszczanie plików cookies dotyczących mediów społecznościowych w celu uzyskania dostępu do treści wideo.

100 %

elektryczny

280 kW

mocy, co daje 380 KM

700 Nm

momentu obrotowego

100% osiągów

elektryczny, legendarny, ekstatyczny

R5 TURBO 3E 100% ELEKTRYCZNY niczego nie zanegował: tak samo mocny jak jego poprzednik, podejmuje i unowocześnia jego legendarny styl. Spoiler, wloty powietrza, sylwetka, kolory, nie do przeoczenia! A jego silnik o mocy 280 kW (380 KM) elektryzuje wszystko na swojej drodze.

280 kW i moment obrotowy 700 Nm

Dwa silniki elektryczne zamontowane z tyłu rozwijają moc 280 kW, co odpowiada 380 KM. Moment obrotowy o wartości 700 Nm jest dostępny już w chwili przyspieszenia, a akumulatory o pojemności 42 kWh pozwalają na drift z pełną mocą.

podwozie bez kompromisów

Stworzony do zawodów, a dokładniej do driftu, R5 TURBO 3E waży 980 kg (bez akumulatorów) i ma rurowe podwozie zaprojektowane specjalnie dla niego. Płaska podłoga mieści akumulatory; niski środek ciężkości przyczynia się do lepszego poślizgu.

drift only

drift - R5 TURBO 3E - Renault

wszystko do driftu

R5 TURBO 3E, jako dwumiejscowy pojazd zaprojektowany, by wstrząsnąć „attack zones” jest wyposażony z konieczności w napęd tylny. Karoseria z włókna węglowego otula rurowe podwozie, opony typu slick są zaprojektowane do driftu, a uchwyty na kamery pozwalają nagrywać i udostępniać sesje.

100% zabawy

pod każdym względem

Panele boczne, zderzaki i wszystkie powierzchnie zostały przeprojektowane w tym pokazowym samochodzie, który jest o 25 cm szerszy od „Turbo 2”. Estetyczne detale: purpurowo-różowe szyby, czerwone wstawki z diodami LED, które zapalają się podczas driftu oraz podświetlane logo na środku kierownicy.

WSZYSTKO DO DRIFTU!

Szczególnie dopracowana jest aerodynamika: wloty powietrza w masce, przedni zderzak zmniejszający opór powietrza, brak lusterek wstecznych, tylko uchwyty kamer i tylny dyfuzor mieszczący wyloty powietrza. Podczas driftów reflektory odtwarzają animację inspirowaną sztuką glitch art.

koła - R5 TURBO 3E - Renault
koła
spoiler - R5 TURBO 3E - Renault
spoiler
listwy przednie / tylne - R5 TURBO 3E - Renault
listwy przednie / tylne
wnętrze - R5 TURBO 3E - Renault
wnętrze
reflektory - R5 TURBO 3E - Renault
reflektory

Pełne bezpieczeństwo 360°!

Agresywne i miękkie jednocześnie, wnętrze zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić całkowity spokój. Pałąki dają bezpieczeństwo, kubełkowe fotele podtrzymują pozycję, tapicerka chroni... Czas na drift!

wnętrze - R5 TURBO 3E - Renault
    • poduszki
      poduszki

      Kabina to sportowy kokon z poduszkami amortyzującymi wstrząsy. Jedna z nich uważa, że jest misiem, uspokajającym ... i skutecznym podczas szczególnie agresywnych obrotów 360°!

    • sportowa kierownica
      sportowa kierownica

      Jeśli chodzi o 3-ramienną kierownicę, to podświetla się ona aż do logo w jej środku.

    • Insert coin
      Insert coin

      Jest to jeden z wielu ukłonów w stronę świata gier zręcznościowych, zaproszenie do wrzucenia monety w celu uruchomienia R5 TURBO 3E.

    • legendarna tkanina tartanowa
      legendarna tkanina tartanowa

      Siedzenia i deska rozdzielcza pokryte są słynną tartanową tkaniną, która sprawiła, że R5 Turbo stał się tak popularny, przeprojektowany z logo Renault.

    • fotele kubełkowe
      fotele kubełkowe

      Zaprojektowane przez profesjonalistów wyścigowych, sportowe fotele kubełkowe zapewniają wsparcie, komfort i bezpieczeństwo.

WIDŻETY NA DESCE ROZDZIELCZEJ

Nawiązując do liczników i instrumentów, które wyłożone były na desce rozdzielczej R5 Turbo 2, widżety zdobią również deskę rozdzielczą R5 TURBO 3E.

turbo mode
tryb „turbo”
prędkość - R5 TURBO 3E - Renault
prędkość
poziom naładowania akumulatora - R5 TURBO 3E - Renault
poziom naładowania akumulatora
powiadomienie - R5 TURBO 3E - Renault
powiadomienie
dystans przejechany w drifcie - R5 TURBO 3E - Renault
dystans przejechany w drifcie
tryb donut - R5 TURBO 3E - Renault
tryb „donut”
wskaźnik kąta maksymalnego - R5 TURBO 3E - Renault
wskaźnik kąta maksymalnego
miernik energii - R5 TURBO 3E - Renault
miernik energii
tryb track invader - R5 TURBO 3E - Renault
tryb „track invader”
battle mode
tryb „battle”

poznaj również...

50 lat R5 - Renault

Renault 5 świętuje swoje 50-lecie

Legendarna R5 celebruje swoje 50-te urodziny poprzez liczne, wyjątkowe niespodzianki.

4EVER Trophy Concept - Renault

Hippie Caviar Motel Showcar

W 100% ekstremalny, w 100% elektryczny, ten pokazowy samochód na bazie Kangoo Van L2 został zaprojektowany jako mobilna loża.

Renault 5 E-Tech electric Prototype

Samochody koncepcyjne Renault

Doświadcz innowacji dzięki samochodom koncepcyjnym, które zapowiadają przyszłe pojazdy Renault.