SilnikiNowe Renault MASTER

MASTER furgon

Poznaj nasze rozwiązania dotyczące napędów

Swobodnie w każdym terenie z Nowym Renault MASTER

MASTER silnik

Silniejszy i wydajniejszy!

Gama silników w Nowym MASTER została całkowicie odnowiona. W ofercie dostępne są o większej mocy i momencie (do 400 Nm i 180 KM), aby zapewnić bardziej dynamiczne przyspieszenia i ruszenia. Przyjemność z jazdy i bezpieczeństwo gwarantowane, nawet pod obciążeniem!

 

Zwycięzca na każdej linii: dostępności mocy oraz momentu towarzyszy zmniejszenie zużycia paliwa, nawet o około 1 l/100 km (skorelowane NEDC*).
Nowy Master dostępny jest również w wariancie EuroVId w wersjach Propulsion, transformacji ciężarowej lub dużej objętości.

AdBlue®

Technologia SRC** powoduje transformację zanieczyszczeń emitowanych przez silniki wysokoprężne oraz tlenki azotu NOx na nieszkodliwe gazy. Technologia AdBlue® nie wpływa negatywnie na osiągi samochodu oraz zużycie paliwa i jednocześnie pozwala naszym silnikom dCi spełnić nowe, zaostrzone i restrykcyjne normy. AdBlue® mieści się specjalnym zbiorniku o pojemności 28 litrów, do którego jest łatwy dostęp. Środka nie można mieszać z paliwem.

 

AdBlue® jest dostępny w większości stacji benzynowych. Twój samochód stopniowo informuje o konieczności uzupełnienia zbiornika AdBlue®***.

MASTER adblue

*Od września 2018 roku, wszystkie nowe samochody są homologowane zgodnie z procedurą WLTP. Aby ułatwić przejście, wartości emisji oraz zużycie paliwa uzyskane zgodnie z procedurą WLTP są podawane również zgodnie ze starą procedurą NEDC (skorelowane NEDC) przez okres ustalony przez poszczególne kraje.

 

**SCR - Selektywna redukcja katalityczna

 

***Zużycie AdBlue® zależy od warunków eksploatacji pojazdu, wyposażenia i stylu jazdy kierowcy.

Każde rozwiązanie dotyczące napędu ma swoje zalety. W wersji Traction, Nowe Renault MASTER zwiększa ładowność i ułatwia transport drogowy. W wersji Propulsion, może przewozić cięższy ładunek i z łatwością dostosuje się do każdego terenu.
MASTER traction

Renault MASTER Traction

Dzięki bardzo niskiemu progowi załadunkowemu, Nowy MASTER Traction ma większą ładowność użytkową i ułatwia transport drogowy.

 


Zalety:

  • Łatwiejsze ładowanie dzięki jednemu z najniższych progów załadunku w segmencie
  • Większa objętość ładunkowa dzięki wyższej wysokości użytkowej i bardzo niskiemu progowi załadunku
  • Dopuszczalna masa całkowita DMC do 3,5 T (prawo jazdy kat. B)
  • Większa przyjemność z jazdy
  • Niższe zużycie paliwa zarówno przy jeździe miejskiej, jak i na dużych dystansach
  • 3 bardziej kompaktowe długości: L1, L2, L3 oraz objętość użytkowa do 14,8 m³.

Renault MASTER Propulsion

Dzięki swoim ogromnym możliwościom transportowym, holowniczym i zdolności pokonywania przeszkód, Nowy MASTER Propulsion będzie Twoim najlepszym pomocnikiem przy przewożeniu dużych ładunków na nieutwardzonej nawierzchni.

 

 


Zalety związane z ładownością:

  • Wyższy dopuszczalny nacisk na tylną oś
  • Więcej możliwości adaptacji
  • Dostępne w wersjach L3 i L4: długości użytkowe powyżej 4 m do 17 m³
  • Możliwość holowania o 500 kg więcej
  • Dopuszczalna masa całkowita DMC od 3,5 t do 4,5 t

 

 

Zalety związane z motoryką i przyczepnością:

  • Większa motoryka przy dużym obciążeniu na wzniesieniu oraz na grząskim gruncie, aby zmniejszyć ryzyko ugrzęźnięcia
  • Lepsza zdolność pokonywania przeszkód
  • Opcjonalna blokada mechanizmu różnicowego
  • Możliwość montażu kół podwójnych, w celu zwiększenia przyczepności i nacisku na oś tylną
MASTER propulsion

Extended Grip (w standardzie)

Extended Grip (w standardzie)

Dostępny w standardzie w gamie Nowy MASTER system zapobiegający poślizgowi kół zapewnia lepszą przyczepność!

Wzmocniona motoryka (w opcji)

Wzmocniona motoryka (w opcji)

Technologia wzmocnionej motoryki pomaga samochodowi zachować lub odzyskać motorykę, gdy jedno koło zaczyna się ślizgać (utrata przyczepności). Alternatywa względem systemu z czterema kołami napędowymi (gdy zdolność pokonywania nie jest konieczna) technologia zawiera mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu oraz podwyższony prześwit, aby zawsze zachować operacyjność, nawet w trudnym terenie.

 

Adaptacja ta jest dostępna w Renault MASTER Traction furgon.

Renault MASTER 4x4 (w opcji)

Renault MASTER 4x4 (w opcji)

Renault MASTER 4x4 to pewność możliwości poruszania się w każdym terenie i przy każdej pogodzie. Dzięki napędowi na 4 koła, zwiększonemu prześwitowi oraz blokadzie mechanizmu różnicowego, śliskie nawierzchnie, trudna nawierzchnia, ostre lub mokre podjazdy już nie będą przeszkodą w dojechaniu do celu.

 

Ten wariant jest dostępny w Renault MASTER Propulsion, Furgon lub Podwozie (z pojedynczą lub podwójną kabiną).

Blokada mechanizmu różnicowego (w opcji)

Blokada mechanizmu różnicowego (w opcji)

Unikaj niebezpieczeństw związanych z jazdą na śliskiej nawierzchni. Funkcja blokady mechanizmu różnicowego dostępna w Nowym Renault MASTER poprawia motorykę Twojego samochodu. Przy prędkości poniżej 30km/h funkcja uruchamia się automatycznie, gdy jedno z kół pędnych zaczyna się ślizgać. Jest to wyjątkowo użyteczna funkcja podczas wychodzenia z trudnych sytuacji przy niskich prędkościach, na przykład na błotnistym placu budowy!

 

Dostępne w zależności od wersji lub opcji.

System wspomagania ruszania pod górę (w standardzie)

System wspomagania ruszania pod górę (w standardzie)

Koniec ze skomplikowanym ruszaniem z dużym ładunkiem! Dzięki systemowi wspomagania ruszania pod górę, docisk hamulców jest utrzymany przez kilka sekund, aby dać Ci czas na spokojne ruszenie.

Nowe Renault MASTER w szczegółach

Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.