Samochód hybrydowy bez konieczności ładowania: do 80% jazdy w trybie elektrycznym w mieście bez konieczności podłączania do prądu. Zdecydowanie lepsze wrażenia z jazdy przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa nawet o 40% i emisji CO₂*.
Ekonomiczny w zakupie i eksploatacji silnik benzynowy TCe 90.
Instalacja dwupaliwowa benzyna i LPG - alternatywa pozwalająca zmniejszyć emisję CO₂ i zaoszczędzić przy dystrybutorze podczas wszystkich podróży po Europie. Ciesz się jego wszechstronnością dzięki zasięgowi do 1 100 km**
* czas jazdy, zależny od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault 2022 / dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem spalinowym i w zależności od stylu jazdy, zgodnie z protokołem WLTP cykl miejski, marzec 2023 r.
** WLTP cykl mieszany, marzec 2023 r
to, co najlepsze w hybrydzie
Do 80% tras w mieście w trybie elektrycznym i oszczędność do 40% paliwa. Nie trzeba żadnych kabli, akumulator ładuje się automatycznie podczas zwalniania i hamowania.
145 KM
silnik E-Tech full hybrid
80 %
jazdy w mieście w trybie elektrycznymw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023
40 %
oszczędności na paliwiew przypadku silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem spalinowym i w zależności od stylu jazdy, według protokołu WLTP w cyklu miejskim, marzec 2023 r.
900 km
zasięguw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy - źródło WLTP cykl mieszany, marzec 2023
technologia
Clio E-Tech full hybrid łączy dwa silniki elektryczne z silnikiem benzynowym. Wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów nadaje priorytet trybowi w 100% elektrycznemu i włącza silnik spalinowy, gdy wymagają tego warunki na drodze.
podstawowe funkcje
Silnik E-Tech full hybrid o mocy 145 KM oferuje dynamiczny, w 100% elektryczny rozruch i szybkie przyspieszenie. Akumulator jest ładowany w trakcie jazdy dzięki hamowaniu odzyskującemu energię, które pozyskuje energię podczas zwalniania i hamowania.
mniejsze zużycie paliwa
Oszczędzaj do 40% na paliwie w mieście i ciesz się łącznym zużyciem paliwa na poziomie 4,1 l/100 km (wg protokołu WLTP z marca 2023 r., może się różnić w zależności od wersji i opcji).
emisja CO₂
Bardziej wydajne i przyjazne środowisku nowe Clio E-Tech full hybrid charakteryzuje się mniejszą emisją CO₂ do 93 g/km (według protokołu WLTP z marca 2023 r., może się różnić w zależności od wersji i opcji).
klasyfikacja crit'air
Clio E-Tech full hybrid posiada etykietę Crit’air 1 i dzięki temu może jeździć nawet w przypadku wzrostu zanieczyszczenia. Prawdziwa zaleta w niektórych dużych miastach.
benzyna
Renault Clio oferuje silnik benzynowy TCe 90: wydajność i przyjemność z jazdy.
technologia
Renault Clio dostępne jest z silnikiem TCe90, wyposażonym w łańcuch rozrządu, aby zmniejszyć koszty obsługi.
podstawowe funkcje
Jeżeli oczekujesz maksymalnej wszechstronności wybierz silnik benzynowy TCe 90. Ten silnik najnowszej generacji oferuje optymalne zużycie paliwa zarówno na drogach lokalnych, jak i autostradach.
wydajność bez kompromisów
Mniejsza emisja CO2, dostępność paliwa w całej Europie i oszczędności w zużyciu paliwa. Wszystko to bez uszczerbku dla przyjemności z jazdy i przy zwiększonym zasięgu do 1100 km z obu zbiorników (w zależności od stylu jazdy - źródło WLTP w cyklu mieszanym, marzec 2023 r.).
technologia
Z nowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 100 KM/170 Nm, Renault Clio oferuje zaawansowaną instalację dwupaliwową benzyna/LPG. Bez ograniczeń w ruchu, dzięki etykiecie cri’ air 1, ani w parkowaniu dzięki systemom bezpieczeństwa.
podstawowe funkcje
Renault Clio w wersji LPG wyposażone w 6-biegową manualną skrzynię biegów, oferuje szybkość reakcji, elastyczność i spokój: układ wtryskowy silnika wybiera paliwo w zależności od jego dostępności. Dzięki temu możesz cieszyć się większym zasięgiem dochodzącym do 1 100 km