silnikiRenault Symbioz

full hybrid E‑Tech

Z Renault Symbioz ciesz się jazdą hybrydową bez konieczności ładowania akumulatora. W miastach i na przedmieściach nawet 80% czasu w trybie elektrycznym, co pozwala oszczędzać paliwo i ograniczać emisję CO₂*.

*full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/2024 r. W trakcie homologacji.

silnik

160 KM

full hybrid E-Tech

do

1000 km

zasięgufull hybrid E-Tech 160 KM z pełnym zbiornikiem benzyny, według danych WLTP

od

4,3 l/100 km

zużycie paliwaw trakcie homologacji

do

80 % czasu jazdy

w trybie elektrycznym w mieście i poza miastemw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023

Renault Symbioz - technologia full hybrid E-Tech

technologia E-Tech full hybrid

Renault Symbioz łączy silnik elektryczny z wydajnym silnikiem spalinowym, które w razie potrzeby działają na zmianę lub jednocześnie. Wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów przystosowana do całkowicie elektrycznej jazdy.

Renault Symbioz full hybrid E-Tech - hamowanie rekuperacyjne

hamowanie rekuperacyjne

Ciesz się dynamicznym, responsywnym przyspieszeniem Renault Symbioz przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji CO2. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, akumulator naładuje się automatycznie w fazie hamowania i zwalniania. Nie ma potrzeby podłączać samochodu do gniazda elektrycznego.

Renault Symbioz full hybrid E-Tech - zużycie paliwa

zużycie

Poruszaj się Renault Symbioz na napędzie elektrycznym przez 80% czasu jazdy w mieście¹ i oszczędzaj do 40%² paliwa, przy zużyciu wynoszącym 4,7 l/100 km.

1 w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault/2023.

2 full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid, zgodnie z protokołem WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.

mild hybrid

mild hybrid - Renault Symbioz full hybrid E-Tech

optymalizacja akumulatora

Twój samochód zna profil oraz topografię trasy i przewiduje, czy lepiej prowadzić pojazd w trybie spalinowym, hybrydowym czy w 100% elektrycznym, w zależności od danej sytuacji. Dzięki jeździe hybrydowej można zoptymalizować energię akumulatora i poprawić zużycie paliwa oraz zasięg samochodu Renault Symbioz.