Z Renault Symbioz ciesz się jazdą hybrydową bez konieczności ładowania akumulatora. W miastach i na przedmieściach nawet 80% czasu w trybie elektrycznym, co pozwala oszczędzać paliwo i ograniczać emisję CO₂*.
*full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/2024 r. W trakcie homologacji.
silnik
160 KM
full hybrid E-Tech
do
1000 km
zasięgufull hybrid E-Tech 160 KM z pełnym zbiornikiem benzyny, według danych WLTP
od
4,3 l/100 km
zużycie paliwaw trakcie homologacji
do
80 % czasu jazdy
w trybie elektrycznym w mieście i poza miastemw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023
technologia E-Tech full hybrid
Renault Symbioz łączy silnik elektryczny z wydajnym silnikiem spalinowym, które w razie potrzeby działają na zmianę lub jednocześnie. Wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów przystosowana do całkowicie elektrycznej jazdy.
hamowanie rekuperacyjne
Ciesz się dynamicznym, responsywnym przyspieszeniem Renault Symbioz przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji CO2. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, akumulator naładuje się automatycznie w fazie hamowania i zwalniania. Nie ma potrzeby podłączać samochodu do gniazda elektrycznego.
zużycie
Poruszaj się Renault Symbioz na napędzie elektrycznym przez 80% czasu jazdy w mieście¹ i oszczędzaj do 40%² paliwa, przy zużyciu wynoszącym 4,7 l/100 km.
1 w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault/2023.
2 full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid, zgodnie z protokołem WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/ wrzesień 2022 r.
optymalizacja akumulatora
Twój samochód zna profil oraz topografię trasy i przewiduje, czy lepiej prowadzić pojazd w trybie spalinowym, hybrydowym czy w 100% elektrycznym, w zależności od danej sytuacji. Dzięki jeździe hybrydowej można zoptymalizować energię akumulatora i poprawić zużycie paliwa oraz zasięg samochodu Renault Symbioz.
Silnik mild hybrid o mocy 140 KM łączy w sobie wspomaganie elektryczne, silnik spalinowy i manualną skrzynię biegów, zapewniając bardziej zrównoważoną i responsywną jazdę.
Dynamika i kontrola przy każdej zmianie biegów dzięki ręcznej skrzyni biegów, przy jednoczesnym ograniczeniu zużycia paliwa.
Bardziej wydajna wersja Symbioz mild hybrid może pochwalić się łącznym zużyciem paliwa na poziomie 5,8 l/100 km.