Z Renault Symbioz ciesz się jazdą hybrydową bez konieczności ładowania akumulatora. W miastach nawet 80% czasu w trybie elektrycznym*, co pozwala oszczędzać paliwo i ograniczać emisję CO₂**.
* Na podstawie wewnętrznych testów przeprowadzonych w fazie miejskiej (niskiej) cyklu WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). Podany procent czasu jazdy może się różnić w zależności od rzeczywistych warunków jazdy (rodzaj trasy, styl jazdy, warunki pogodowe).
** Dla napędu full hybrid E-Tech w porównaniu z napędem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC i IDIADA / 2025.
silnik
160 KM
full hybrid E-Tech
do
1000 km
zasięgufull hybrid E-Tech 160 KM z pełnym zbiornikiem benzyny, według danych WLTP
od
4,3 l/100 km
zużycie paliwaw trakcie homologacji
do
80 % czasu jazdy
w trybie elektrycznym w mieście*
* Na podstawie wewnętrznych testów przeprowadzonych w fazie miejskiej (niskiej) cyklu WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). Podany procent czasu jazdy może się różnić w zależności od rzeczywistych warunków jazdy (rodzaj trasy, styl jazdy, warunki pogodowe).
R talk
Marine Clinchard, nasza ekspertka, wyjaśnia wszystko na temat nowego układu napędowego full hybrid E-Tech 160 KM.
technologia E-Tech full hybrid
Renault Symbioz łączy silnik elektryczny z wydajnym silnikiem spalinowym, które w razie potrzeby działają na zmianę lub jednocześnie. Wielotrybowa automatyczna skrzynia biegów przystosowana do całkowicie elektrycznej jazdy.
hamowanie rekuperacyjne
Ciesz się dynamicznym, responsywnym przyspieszeniem Renault Symbioz przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji CO2. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, akumulator naładuje się automatycznie w fazie hamowania i zwalniania. Nie ma potrzeby podłączać samochodu do gniazda elektrycznego.
zużycie
Poruszaj się Renault Symbioz na napędzie elektrycznym przez 80% czasu jazdy w mieście¹ i oszczędzaj do 40%² paliwa, przy zużyciu wynoszącym 4,7 l/100 km.
¹ Na podstawie wewnętrznych testów przeprowadzonych w fazie miejskiej (niskiej) cyklu WLTC (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Cycle). Podany procent czasu jazdy może się różnić w zależności od rzeczywistych warunków jazdy (rodzaj trasy, styl jazdy, warunki pogodowe).
² Dla napędu full hybrid E-Tech w porównaniu z napędem mild hybrid auto, zgodnie z protokołem WLTP City / źródło: UTAC i IDIADA / 2025.
optymalizacja akumulatora
Twój samochód zna profil oraz topografię trasy i przewiduje, czy lepiej prowadzić pojazd w trybie spalinowym, hybrydowym czy w 100% elektrycznym, w zależności od danej sytuacji. Dzięki jeździe hybrydowej można zoptymalizować energię akumulatora i poprawić zużycie paliwa oraz zasięg samochodu Renault Symbioz.
Silnik mild hybrid o mocy 140 KM łączy w sobie wspomaganie elektryczne, silnik spalinowy i manualną skrzynię biegów, zapewniając bardziej zrównoważoną i responsywną jazdę.
Dynamika i kontrola przy każdej zmianie biegów dzięki ręcznej skrzyni biegów, przy jednoczesnym ograniczeniu zużycia paliwa.
Bardziej wydajna wersja Symbioz mild hybrid może pochwalić się łącznym zużyciem paliwa na poziomie 5,8 l/100 km.