silnik dieslaRENAULT TRAFIC COMBI

diesel

Renault Trafic Combi - silniki

silniki blue dCi

Silniki Blue dCi w Renault Trafic Combi łączą w sobie wydajność i efektywność dzięki zaawansowanym technologiom. Ciesz się obniżoną emisją spalin, a jednocześnie mocą i przyjemnością z jazdy.

porównaj silniki diesla

  Blue dCi 110 Blue dCi 150 Blue dCi 150 EAG9 Blue dCi 170 EAG9
homologacja M1
paliwo Diesel
moc maksymalna kW CEE (KM) przy prędkości obrotowej (obr./min) 81 (110) przy 3500 110 (150) przy 3500 110 (150) przy 3500 125 (170) przy 3500
maksymalny moment obrotowy Nm CEE (m.kg) przy prędkości obrotowej (obr./min) 300 przy 1500 350 przy 1500 350 przy 1500 380 przy 1500
rodzaj wtrysku common rail + turbosprężarka o zmiennej geometrii
pojemność (cm3) 1997
liczba cylindrów/zaworów 4 / 16
norma emisji spalin Euro 6
start & stop tak
okres między przeglądami do 30 000 km/2 lata(1)
osiągi  
prędkość maksymalna (km/h)/ 0 - 100 km/h(s) 161 / 16,5 178 / 13,6 175 / 13,9 175 / 12,5
rodzaj skrzyni biegów manualna skrzynia biegów manualna skrzynia biegów automatyczna skrzynia biegów EAG9 automatyczna skrzynia biegów EAG9
liczba przełożeń 6 6 9 9
średnica zawracania między krawężnikami/ścianami (m) krótki rozstaw osi: 12,4 / 12,8 - długi rozstaw osi: 13,8 / 14,3
ABS z AFU i EBV / adaptacyjnym ESP z ASR seryjny
przód: tarcza wentylowana Ø (mm) x szerokość (mm) 206 x 28
tył: tarcza pełna Ø (mm) x szerokość (mm) 280 x 12
protokół homologacji WLTP(2)
tryb eco tak
pojemność zbiornika (l) 80
pojemność zbiornika AdBlue®(3) (l) 24,7
emisje CO2 (g/km) (mieszane) min./maks. 178,9 / 200 178,9 / 203,6 174 / 203 174 / 203
zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) min./maks. 6,8 / 7,6 6,8 / 7,8 6,6 / 7,7 6,6 / 7,7

(1) silnik zużywa olej do smarowania i chłodzenia ruchomych części. Normalnym jest uzupełnianie oleju jeden lub więcej razy pomiędzy kolejnymi wymianami oleju.

(2) WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures): nowy protokół pozwala uzyskać wyniki o wiele bliższe wartościom uzyskiwanym podczas codziennych tras niż w przypadku protokołu NEDC.

(3) zużycie paliwa oraz AdBlue® w warunkach rzeczywistych zależy od warunków eksploatacji, wyposażenia pojazdu, stylu jazdy kierowcy oraz obciążenia.