MEGANE E-TECH 100% ELECTRIC

evolution

  • electric
już od 174 900 zł

techno

  • electric
już od 192 900 zł

iconic

  • electric
już od 206 800 zł

Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.

 

Zasięg i czas ładowania został określony na podstawie pomiarów wg cyklu WLTP, zgodnie z wymaganiami technicznymi i wytycznymi Rozporządzenia Unii Europejskiej (UE) 2017/1151. Z dniem 1 września 2018 r. wszystkie nowe samochody elektryczne wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP.


Zasięg konkretnego pojazdu w rzeczywistych warunkach drogowych może różnić się od podanych wyników pomiarów, gdyż na wartości te wpływają m.in. takie czynniki jak: sposób ładowania akumulatora, jego wiek, temperatura, nawierzchnia, ciśnienie w oponach, masa pojazdu, jego stan techniczny, styl jazdy kierowcy oraz warunki drogowe (natężenie ruchu, stan nawierzchni, itp.). Rzeczywisty uzyskany czas ładowania może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury baterii oraz poziomu naładowania baterii i jej zużycia, warunków atmosferycznych otoczenia, sprawności i mocy ładowarki oraz zużycia energii w czasie ładowania przez systemy.

Ładowanie akumulatora w przypadku pojazdów elektrycznych prądem stałym nie jest liniowe:

  • Maksymalna moc pobierana przez akumulator zmniejsza się w zależności od stanu naładowania akumulatora. Im wyższy % baterii, tym mniejsza moc ładowania. Preferuj ładowanie prądem stałym w zakresie od 15% do 80%.
  • Temperatura zewnętrzna ma bezpośredni wpływ na wydajność ładowania (nie dotyczy specjalnych systemów służących do wstępnego podgrzewania akumulatora). Im niższa temperatura, tym mniejsza moc ładowania w celu ochrony elementów pojazdu.