Do 40%* oszczędności paliwa dzięki silnikowi full hybrid E-Tech. Do 80%** czasu jazdy w mieście w trybie elektrycznym. Bateria ładuje się podczas zwalniania i hamowania, bez potrzeby korzystania z gniazdka elektrycznego.
Najniższy poziom hybrydyzacji. Układ elektryczny 12 V wspomaga benzynowy silnik spalinowy w fazie przyspieszenia, dzięki czemu jazda jest bardziej płynna i dynamiczna, a zużycie paliwa zostaje ograniczone.
* dla silnika full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTC City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.
**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022.
Pełna gama silników hybrydowych: full hybrid E-Tech, silnik, którego wydajność plasuje się w czołówce kategorii i mild hybrid.
full hybrid E-Tech 200 KM | mild hybrid 160 KM | |
---|---|---|
technologia | 1 akumulator + 2 silniki elektryczne + 1 silnik spalinowy |
1 akumulator 12 V + 1 silnik spalinowy |
zmniejszenie zużycia paliwa | do 40%* | do 8% |
zużycie paliwa | 4,7 l/100 km | 6,2 l/100 km |
emisja CO2 | 106 g/km | 142 g/km |
klasyfikacja Crit'Air | 1 | 1 |
odzyskiwanie energii w trakcie zwalniania i hamowania | tak | tak |
wzmocnienie odzyskiwania energii | tak | nie |
elektryczne wspomaganie silnika spalinowego | tak | tak |
jazda po mieście w trybie elektrycznym | do 80%** tras dzięki odzyskiwaniu energii | nie |
*dla silnika full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTC City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.
**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy/źródło wewnętrzne Renault/2022.
to, co najlepsze w hybrydzie
*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy/źródło wewnętrzne Renault/2022.
**dla silnika full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTC City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.
technologie
Silnik full hybrid E-Tech w Renault Austral składa się z nowego 3-cylindrowego benzynowego silnika spalinowego 1,2 l z turbosprężarką połączonego z nowym silnikiem elektrycznym, akumulatorem litowo-jonowym i inteligentną skrzynią multi-mode.
podstawowe funkcje
Rozruch odbywa się automatycznie w trybie elektrycznym, zapewniając mocne przyspieszenie. Dzięki hamowaniu odzyskowemu akumulator ładuje się podczas jazdy. Możliwe jest również odzyskanie większej ilości energii dzięki czterem poziomom hamowania odzyskowego.
nowa generacja mild hybrid
technologie
Silnik benzynowy 1,3 l turbo z bezpośrednim wtryskiem jest wyposażony w filtr cząstek stałych i układ mild hybrid 12 V. Oferując moc 160 KM, technologia ta obejmuje alternatywny system rozruchu połączony z akumulatorem litowo-jonowym, który zapewnia odzyskiwanie energii podczas zwalniania.
podstawowe funkcje
Ogranicza zużycie energii podczas rozruchu lub przyspieszenia. Pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i emisję CO2, zapewniając jednocześnie płynniejsze ruszanie po zatrzymaniu i lepszy komfort jazdy.