gama w 100% hybrydowaRenault Austral

silnik full hybrid E-Tech

Do 40%* oszczędności paliwa dzięki silnikowi full hybrid E-Tech. Do 80%** czasu jazdy w mieście w trybie elektrycznym. Bateria ładuje się podczas zwalniania i hamowania, bez potrzeby korzystania z gniazdka elektrycznego.

silnik mild hybrid

Najniższy poziom hybrydyzacji. Układ elektryczny 12 V wspomaga benzynowy silnik spalinowy w fazie przyspieszenia, dzięki czemu jazda jest bardziej płynna i dynamiczna, a zużycie paliwa zostaje ograniczone.

* dla silnika full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTC City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.

**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022.

porównaj silniki

Pełna gama silników hybrydowych: full hybrid E-Tech, silnik, którego wydajność plasuje się w czołówce kategorii i mild hybrid.

  full hybrid E-Tech 200 KM mild hybrid 160 KM
technologia 1 akumulator
+ 2 silniki elektryczne
+ 1 silnik spalinowy
1 akumulator 12 V
+ 1 silnik spalinowy
zmniejszenie zużycia paliwa do 40%* do 8%
zużycie paliwa 4,7 l/100 km 6,2 l/100 km
emisja CO2 106 g/km 142 g/km
klasyfikacja Crit'Air 1 1
odzyskiwanie energii w trakcie zwalniania i hamowania tak tak
wzmocnienie odzyskiwania energii tak nie
elektryczne wspomaganie silnika spalinowego tak tak
jazda po mieście w trybie elektrycznym do 80%** tras dzięki odzyskiwaniu energii nie

*dla silnika full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTC City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.

**w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy/źródło wewnętrzne Renault/2022.

full hybrid E-Tech

generacja mild hybrid - silniki - Renault Austral full hybrid E-Tech

to, co najlepsze w hybrydzie

  • silnik nowej generacji full hybrid E-Tech
  • do 80%* czasu jazdy po mieście w trybie elektrycznym
  • do 40%** niższe zużycia paliwa
  • zmniejszenie emisji CO2
  • ostre i dynamiczne przyspieszenia

 

*w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy/źródło wewnętrzne Renault/2022.

**dla silnika full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTC City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.

technologie

Silnik full hybrid E-Tech w Renault Austral składa się z nowego 3-cylindrowego benzynowego silnika spalinowego 1,2 l z turbosprężarką połączonego z nowym silnikiem elektrycznym, akumulatorem litowo-jonowym i inteligentną skrzynią multi-mode.

podstawowe funkcje

Rozruch odbywa się automatycznie w trybie elektrycznym, zapewniając mocne przyspieszenie. Dzięki hamowaniu odzyskowemu akumulator ładuje się podczas jazdy. Możliwe jest również odzyskanie większej ilości energii dzięki czterem poziomom hamowania odzyskowego. 

mild hybrid

generacja mild hybrid - silniki - Renault Austral full hybrid E-Tech

nowa generacja mild hybrid

  • akumulator 12 V 
  • 160 KM z funkcją wspomagania rozruchu 
  • silnik benzynowy 1,3 l turbo

technologie

Silnik benzynowy 1,3 l turbo z bezpośrednim wtryskiem jest wyposażony w filtr cząstek stałych i układ mild hybrid 12 V. Oferując moc 160 KM, technologia ta obejmuje alternatywny system rozruchu połączony z akumulatorem litowo-jonowym, który zapewnia odzyskiwanie energii podczas zwalniania.

podstawowe funkcje

Ogranicza zużycie energii podczas rozruchu lub przyspieszenia. Pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i emisję CO2, zapewniając jednocześnie płynniejsze ruszanie po zatrzymaniu i lepszy komfort jazdy.