silniki

silnikiRenault Captur

E-TECH FULL HYBRID
E-TECH FULL HYBRID
W mieście możesz jeździć w trybie elektrycznym nawet przez 80% czasu* i zaoszczędzić do 40% paliwa**.
dowiedz się więcej
LPG
LPG
Podwójny układ zasilania benzyną i LPG: oszczędność paliwa, większy zasięg, zmniejszona emisja CO₂.
dowiedz się więcej
MILD HYBRID
MILD HYBRID
1. poziom hybrydyzacji, zapewniający niższe zużycie paliwa i bardziej dynamiczne przyspieszenie.
dowiedz się więcej
BENZYNA
BENZYNA
Nowa generacja TCe 90 (benzyna): podwyższona wydajność i mniejsze zużycie paliwa.
dowiedz się więcej

* w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023.

** E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTP City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.

E-Tech full hybrid

Wybierz to, co najlepsze w technologii hybrydowej z Renault. W mieście do 80% czasu jazdy w trybie elektrycznym i 40% oszczędności paliwa przy zmniejszonej emisji CO₂*. Akumulator, który ładuje się bez konieczności podłączania do prądu, ułatwia codzienne życie.


* Spalanie wersji E-Tech full hybrid od 4,7l/100 km może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia dodatkowego.

silnik

145 KM

E-Tech full hybrid

do

80 %

jazdy w cyklu miejskim w trybie elektrycznymw zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2023.

do

40 %

oszczędności na paliwieE-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTP City / źródło UTAC & IDIADA/2024. W trakcie homologacji

do

1 000 km

zasięguz pełnym zbiornikiem paliwa, według danych WLTP.

Osiągi - Renault Captur E-Tech full hybrid

technologia E-Tech full hybrid

Silnik elektryczny połączony z silnikiem benzynowym uruchamia się, gdy wymagają tego warunki jazdy. Automatyczna skrzynia biegów multimode nadaje priorytet jeździe z napędem w 100% elektrycznym.

Hamowanie rekuperacyjne - Renault Captur E-Tech full hybrid

hamowanie rekuperacyjne

Ciesz się dynamiczną jazdą dzięki w 100% elektrycznemu rozruchowi i natychmiastowemu przyspieszeniu. Dzięki hamowaniu rekuperacyjnemu, akumulator automatycznie odzyskuje energię podczas zwalniania i hamowania.

Zużycie - Renault Captur E-Tech full hybrid

zużycie paliwa

Poruszaj się na napędzie elektrycznym przez 80% czasu jazdy w mieście* i oszczędzaj do 40% paliwa** przy emisji CO2 wynoszącej 106 g i zużyciu paliwa 4,7 l/100***.

* w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault/2023.

**E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTP City/źródło UTAC & IDIADA/2024.

*** homologacja Captur faza 2 wszystkie wersje / 2024.

LPG

LPG - Renault Captur E-Tech full hybrid

silnik dwupaliwowy benzyna i LPG

Optymalna wszechstronność, oszczędność paliwa, dostępność w całej Europie i zwiększony zasięg dzięki dwupaliwowemu układowi zasilania benzyną i LPG sprawiają, że ta wersja jest bezkompromisową alternatywą.

mild hybrid

 Mild Hybrid - Renault Captur E-Tech full hybrid

silnik mild hybrid

Poznaj technologię mild hybrid, pierwszy poziom hybrydyzacji w gamie E-Tech, który oferuje płynniejszą, bardziej dynamiczną jazdę, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.

benzyna

Benzyna - Renault Captur E-Tech full hybrid

silnik benzynowy

Niezawodny i wydajny silnik TCe 90, w który wyposażony jest Renault Captur, łączy przyjemność z jazdy ze zmniejszonym zużyciem paliwa zarówno po autostradzie, jak i w mieście.