Renault partnerem premium
Roland-Garros
Renault x Roland-Garros
Renault i Roland-Garros mają te same korzenie: narodziły się we Francji z silnymi ambicjami międzynarodowymi. Obie marki łączą wspólne wartości: „Made Of France”, pasja i odwaga.
Partnerstwo Renault i Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT) opiera się na dwóch filarach: zrównoważonej mobilności i odpowiedzialności społecznej.
Logo Renault będzie widoczne na siatkach pięciu głównych kortów przez cały czas trwania turnieju, od rund kwalifikacyjnych do finałów.
zelektryfikowana flota
Zrównoważona mobilność jest kluczową kwestią dla obu marek.
Podczas turnieju zaangażowanie to znajdzie odzwierciedlenie w zapewnieniu floty skłdającej się z samochodów E-Tech 100% electric oraz E-Tech full hybrid, w ponad 80% zelektryfikowanej floty.
Renault przygotowuje również stoisko o powierzchni 150 m² w alejach Roland-Garros. Widzowie będą mogli zobaczyć w 100% elektryczne Renault 5 E-Tech.
carpooling
Renault, w ramach partnerstwa z Roland-Garros, uruchamia platformę wspólnego podróżowania, aby poprawić doświadczenia fanów tenisa, oferując im innowacyjne i ekologiczne rozwiązania transportowe.
Przed każdym meczem FFT zobowiązuje się poinformować posiadaczy biletów o możliwości dojazdu na stadion w ramach wspólnego przejazdu. Aby jeszcze bardziej ich zachęcić, pierwszym osobom, które zdecydują się na wspólny przejazd, zostanie zaproponowana możliwość bezpłatnego parkowania wokół Stade Roland Garros na czas trwania sesji*, a także zwiedzania stadionu.
*w zależności od dostępności miejsc
Aby uczcić partnerstwo, Renault prezentuje Renault 5 E-Tech 100% electric Roland Garros. Na zewnątrz, Renault 5 E Tech 100% electric Roland Garros wyróżnia się elegancją i sportowym charakterem. Wewnętrzny duch inspirowany jest ubiorem sportowców i architekturą stadionu.
bądź na bieżąco