Miło nam ogłosić, że Renault Master zwyciężył w konkursie na najlepszy samochód dostawczy na polskim rynku! Jury doceniło między innymi średnie zużycie paliwa, które u Renault Master okazało się najniższe spośród testowanych aut.

Konkurencja była spora, ponieważ w tegorocznym konkursie startowało 7 najchętniej wybieranych przez klientów w Europie furgonów o DMC 3,5 t i pojemności ładunkowej 13-15 m³. Jury, w którego sład wchodzili dziennikarze i eksperci renomowanych polskich czasopism i portali (Ciężarówki, Samochody Specjalne, Polski Traker, 4Trucks.pl oraz VANekstra), wybrało właśnie model Renault Master.

Wy również go doceniacie. To właśnie dlatego Renault Master zajmuje silną pozycję w swoim segmencie – jest numerem 2 na polskim rynku, a w segmencie: „podwozia do zabudowy” od 6 lat zajmuje pozycję lidera. Sprzedaż Mastera w Polsce ciągle rośnie - w 2014 roku wzrosła aż o 40% w stosunku do roku 2013.

Uważamy, że lepsze wcale nie jest wrogiem dobrego. Nasi technicy wprowadzili w silnikach nowego modelu Master technologię Twin Turbo, przez co ich moc zwiększyła się (do 163 KM) przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa. Mamy na to potwierdzenie. Na 800-km trasie przy obciążeniu 1000 kg, średnie spalanie wyniosło tylko 8 l/100 km! W tym teście Renault Master wypadł dużo lepiej niż rywale.

Nowy Master został też wyposażony przez naszych techników w inne innowacyjne rozwiązania technologiczne, żeby Twoja przyjemność z jazdy była jeszcze większa: ESC najnowszej generacji wraz z układem Extended Grip i systemem stabilizującym przyczepę, wspomaganiem ruszania pod górę oraz w lusterko szerokokątne „Wide View”, eliminujące martwe pole. W ofercie Nowego Mastera mamy również nową wersję furgonu L4 (w dwóch wysokościach H2 i H3 o pojemności użytkowej: 20 m3) z napędem tylnym i pojedynczymi kołami - idealna dla firm kurierskich. Kolejne kilometry możesz pokonywać w jeszcze lepszym stylu, bo udoskonaliliśmy też wygląd Mastera – przód nadwozia jest bardziej nowoczesny, a cała stylizacja dynamiczna, typowa dla marki Renault.