Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji
benzyna / PHEV (1) | ||||
E-Tech 160 hybryda plug-in | już od 166 900 zł | |||
benzyna (3) | ||||
TCe 140 | już od 102 900 zł | już od 113 900 zł | ||
TCe 140 EDC | już od 121 900 zł | |||
TCe 160 EDC | już od 131 400 zł | |||
Diesel (2) | ||||
Blue dCi 115 | już od 111 900 zł | |||
Blue dCi 115 EDC | już od 130 900 zł |
Szczegółowe specyfikacje
Więcej szczegółów na temat silników
TCe 115
Wszechstronny
Silnik 1,0 l o mocy 115 KM to doskonały kompromis między komfortem a dynamiką. Dostosuje się do wszystkich Twoich oczekiwań, będąc idealnym partnerem na co dzień. Jedź bez obaw!
TCe 140 / TCe 140 EDC
Optymalny
Moment obrotowy na poziomie 240 Nm w połączeniu z mocą 140 KM sprawia, że silnik z turbodoładowaniem o pojemności 1,3 z wtryskiem bezpośrednim, dostępny z ręczną lub automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów z 7 przełożeniami, gwarantuje bardziej naturalne i dynamiczne przyspieszenia dając jeszcze większą przyjemność z jazdy.
TCe 160 EDC
Przyjemność z jazdy
Dzięki momentowi 270 Nm, silnik z turbodoładowaniem 1,3 l z wtryskiem bezpośrednim, dostępny z automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, zapewnia maksymalną przyjemność z jazdy. Gotowy(a) na jeszcze lepsze osiągi? Włącz tryb Sport w systemie MULTI-SENSE i zobacz różnicę!
Blue dCi 115 i Blue dCi 115 EDC
Silnik, dostępny z ręczną lub automatyczną skrzynią biegów i podwójnym sprzęgłem z 7 przełożeniami, pozwala połączyć moc i wszechstronność, a jednocześnie zmniejszyć zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii oczyszczania spalin jest on ekonomiczny, ma niską emisję CO2, a przy tym zachowuje dobre parametry dynamiczne. To wszystko sprawia, że jest najlepszym kompanem na długie dystanse.
E-Tech hybryda plug-in
Wypróbuj i doświadcz wyjątkowych wrażeń z jazdy! Chroniony przez ponad 150 patentów opracowanych przez naszych specjalistów Renault, napęd hybrydowy z możliwością ładowania E-Tech to połączenie nowej generacji silnika benzynowego o pojemności 1,6 l wyposażonego w filtr cząstek stałych, 2 silników elektrycznych, wielotrybowej skrzyni biegów bez sprzęgła oraz akumulatora o pojemności 9,8 kWh, zainspirowanych naszym doświadczeniem w Formule 1.. Wynik? Ograniczenie emisji CO2 oraz obniżenie wydatków poprzez zmniejszenie zużycia paliwa.
Zasięg w trybie elektrycznym do 50 km(1) w mieście oraz do 50 km(2) (do 135 km/h) w trybie mieszanym, rozruch zawsze w trybie elektrycznym oraz korzyści pojazdu elektrycznego na co dzień, bez ograniczeń związanych z zasięgiem w przypadku długich tras, w trybie hybrydowym. Cisza, komfort, reaktywność i elastyczność... Gotowy na doświadczenie wyjątkowej przyjemności z jazdy?
WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): nowy protokół pozwala uzyskać wyniki o wiele bliższe wartościom uzyskiwanym podczas codziennych tras niż to było w przypadku protokołu NEDC.
(1) w cyklu miejskim WLTP (pod warunkiem ostatecznej homologacji)
(2) w cyklu mieszanym WLTP (pod warunkiem ostatecznej homologacji)
Renault Megane Grandtour w szczegółach
Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.