Nowe Renault MEGANE Estate na zewnątrz

silniki
RENAULT MEGANE GRANDTOUR

Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji

equilibre
equilibre
techno
techno
R.S. line
R.S. line

benzyna / PHEV (1)

E-Tech 160 hybryda plug-in
już od 166 900 zł
TCe 140
już od 102 900 zł
już od 113 900 zł
TCe 140 EDC
już od 121 900 zł
TCe 160 EDC
już od 131 400 zł
Blue dCi 115
już od 111 900 zł
Blue dCi 115 EDC
już od 130 900 zł

Szczegółowe specyfikacje

Więcej szczegółów na temat silników

TCe 115

Wszechstronny

 

Silnik 1,0 l o mocy 115 KM to doskonały kompromis między komfortem a dynamiką. Dostosuje się do wszystkich Twoich oczekiwań, będąc idealnym partnerem na co dzień. Jedź bez obaw!

TCe 140 / TCe 140 EDC

Optymalny

 

Moment obrotowy na poziomie 240 Nm w połączeniu z mocą 140 KM sprawia, że silnik z turbodoładowaniem o pojemności 1,3 z wtryskiem bezpośrednim, dostępny z ręczną lub automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów z 7 przełożeniami, gwarantuje bardziej naturalne i dynamiczne przyspieszenia dając jeszcze większą przyjemność z jazdy.

TCe 160 EDC

Przyjemność z jazdy 

 

Dzięki momentowi 270 Nm, silnik z turbodoładowaniem 1,3 l z wtryskiem bezpośrednim, dostępny z automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem i 7 przełożeniami, zapewnia maksymalną przyjemność z jazdy. Gotowy(a) na jeszcze lepsze osiągi? Włącz tryb Sport w systemie MULTI-SENSE i zobacz różnicę!

Megane Grandtour z silnikiem wysokoprężnym

Blue dCi 115 i Blue dCi 115 EDC

Skuteczny

Silnik, dostępny z ręczną lub automatyczną skrzynią biegów i podwójnym sprzęgłem z 7 przełożeniami, pozwala połączyć moc i wszechstronność, a jednocześnie zmniejszyć zużycie paliwa. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii oczyszczania spalin jest on ekonomiczny, ma niską emisję CO2, a przy tym zachowuje dobre parametry dynamiczne. To wszystko sprawia, że jest najlepszym kompanem na długie dystanse.

Megane Grandtour E-Tech hybrydowy plug-in

E-Tech hybryda plug-in

Innowacyjny

Wypróbuj i doświadcz wyjątkowych wrażeń z jazdy! Chroniony przez ponad 150 patentów opracowanych przez naszych specjalistów Renault, napęd hybrydowy z możliwością ładowania E-Tech to połączenie nowej generacji silnika benzynowego o pojemności 1,6 l wyposażonego w filtr cząstek stałych, 2 silników elektrycznych, wielotrybowej skrzyni biegów bez sprzęgła oraz akumulatora o pojemności 9,8 kWh, zainspirowanych naszym doświadczeniem w Formule 1.. Wynik? Ograniczenie emisji CO2 oraz obniżenie wydatków poprzez zmniejszenie zużycia paliwa.


Zasięg w trybie elektrycznym do 50 km(1) w mieście oraz do 50 km(2) (do 135 km/h) w trybie mieszanym, rozruch zawsze w trybie elektrycznym oraz korzyści pojazdu elektrycznego na co dzień, bez ograniczeń związanych z zasięgiem w przypadku długich tras, w trybie hybrydowym. Cisza, komfort, reaktywność i elastyczność... Gotowy na doświadczenie wyjątkowej przyjemności z jazdy?

WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures): nowy protokół pozwala uzyskać wyniki o wiele bliższe wartościom uzyskiwanym podczas codziennych tras niż to było w przypadku protokołu NEDC.

(1) w cyklu miejskim WLTP (pod warunkiem ostatecznej homologacji)

(2) w cyklu mieszanym WLTP (pod warunkiem ostatecznej homologacji)

Renault Megane Grandtour w szczegółach

Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.

Odkryj podobne modele

MEGANE
MEGANE
już od 97 900 zł
MEGANE GRANDCOUPÉ
MEGANE GRANDCOUPÉ
już od 104 900 zł
ARKANA
ARKANA
już od 124 900 zł