Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji
benzyna / HEV (1) | ||||||
E-tech 140 | już od 93 400 zł | już od 95 900 zł | już od 102 900 zł | |||
benzyna / LPG (1) | ||||||
TCe 100 LPG | już od 68 900 zł | już od 73 900 zł | ||||
benzyna (4) | ||||||
SCe 65 | już od 61 400 zł | |||||
TCe 90 | już od 65 900 zł | już od 70 900 zł | ||||
TCe 90 X-tronic | już od 76 900 zł | |||||
TCe 140 | już od 81 400 zł | już od 88 400 zł |
Szczegółowe specyfikacje
Więcej szczegółów na temat silników
Atrakcyjna cena
Nowoczesny, 3-cylindrowy silnik zoptymalizowany pod kątem jazdy miejskiej wyposażony jest w łańcuch rozrządu, aby zmniejszyć koszty obsługi.
Prawdziwa przyjemność z jazdy
Ten nowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem 90KM/160Nm zapewnia Clio szybką reakcję, elastyczność i zmniejszone zużycie paliwa, a łańcuch rozrządu pozwala ograniczyć koszty obsługi.
Występuje w wersjach:
Maksymalny komfort i osiągi
Moc 140 KM, moment obrotowy 240 Nm, skrzynia manualna. Ten 4-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim zapewnia osiągi i wyjątkową przyjemność z jazdy.
E-Tech
Renault Clio E-Tech hybryda to samochód z silnikiem hybrydowym, łączącym wszechstronności Clio oraz doświadczenia samochodów elektrycznych Renault z niezrównanym zasięgiem w trybie elektrycznym.
Renault Clio w szczegółach
Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.