Silniki Nowe Renault CLIO

Nowy samochód osobowy Renault Clio

Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji

RS LINERS LINEINTENSINTENSZENZENLIFELIFE

benzyna (3)

SCe 65już od
46 900 zł
TCe 100już od
67 900 zł
już od
62 900 zł
już od
56 400 zł
TCe 130 EDC FAPjuż od
78 900 zł
już od
73 900 zł
Blue dCi 115już od
69 400 zł

Szczegółowe specyfikacje

Rodzaj paliwabenzyna
Rodzaj skrzyni biegówautomatyczna EDC

osiągi - spalanie :

Przyspieszenie 0-100 km/h (s)9,0
Cykl mieszany NEDC-BT (l/100 km)5,2/5,2
Emisja CO2 NEDC-BT (g/km)118/118
Pojemność skokowa (cm3)1332
Moc maksymalna kW (KM)96 (130)
Maksymalny moment obrotowy Nm240

Blue dCi 115

Rodzaj paliwaolej napędowy
Rodzaj skrzyni biegówmanualna

osiągi - spalanie :

Przyspieszenie 0-100 km/h (s)9,9
Cykl mieszany NEDC-BT (l/100 km)3,6/3,7
Emisja CO2 NEDC-BT (g/km)94/97
Pojemność skokowa (cm3)1461
Moc maksymalna kW (KM)85 (115)
Maksymalny moment obrotowy Nm260

Więcej szczegółów na temat silników

SCe 65/SCe 75

Atrakcyjna cena

 

Nowoczesny, 3-cylindrowy silnik zoptymalizowany pod kątem jazdy miejskiej wyposażony jest w łańcuch rozrządu, aby zmniejszyć koszty obsługi. Dwie wersje mocy: 65 i 75 KM (75 KM dostępna w 2020).

TCe 100

Prawdziwa przyjemność z jazdy

 

Ten nowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem 100KM/160Nm zapewnia Nowemu CLIO szybką reakcję, elastyczność i zmniejszone zużycie paliwa, a łańcuch rozrządu pozwala ograniczyć koszty obsługi.

Występuje w wersjach:

  • z ręczną, 5-przełożeniową skrzynią biegów (116g/CO2 wg protokołu WLTPi);
  • z automatyczną skrzynią X-TRONIC (maksymalna elastyczność w mieście, dostępny w 2020);
  • z ręczną skrzynią biegów, jednostka zasilana LPG (niższe koszty paliwa LPG).

TCe 130 FAP EDC

Maksymalny komfort i osiągi

 

Moc 130 KM, moment obrotowy 240 Nm, skrzynia biegów EDC z 7 przełożeniami, z podwójnym sprzęgłem i łopatkami zmiany biegów przy kierownicy. Ten 4-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim zapewnia osiągi i wyjątkową przyjemność z jazdy.

Oferta silników wysokoprężnych najnowszej generacji, dla większej prostoty

Blue dCi 85

Sprawdzony silnik wysokoprężny najnowszej generacji łączy w sobie prostotę i przyjemność z jazdy. W połączeniu z ręczną, 6-przełożeniową skrzynią biegów, momentem 220 Nm, charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa w każdych warunkach. Dostępny w 2020 r.

Blue dCi 115

Silnik wysokoprężny to przyjemność z jazdy i maksymalna prostota, dzięki momentowi 260 Nm i ręcznej skrzyni biegów z 6 przełożeniami. Idealny silnik dla wielkich podróżników!

CLIO E-TECH hybryda

E-TECH

Nowe Renault CLIO E-TECH to samochód z silnikiem hybrydowym, łączącym wszechstronności CLIO oraz doświadczenia Renault Z.E. z niezrównanym zasięgiem w trybie elektrycznym (dostępne w 2020 roku). 

Nowe Renault CLIO w szczegółach

Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.