Zobacz silniki dostępne dla poszczególnych wersji
benzyna / HEV (1) | ||||
E-Tech full hybrid 145 | już od 103 900 zł | |||
benzyna / LPG (1) | ||||
TCe 100 LPG | już od 75 900 zł | już od 83 900 zł | ||
benzyna (3) | ||||
TCe 90 | już od 71 900 zł | już od 79 900 zł | ||
TCe 90 X-tronic | już od 85 900 zł | |||
TCe 140 | już od 93 900 zł | już od 100 400 zł |
Szczegółowe specyfikacje
Więcej szczegółów na temat silników
TCe 90
Prawdziwa przyjemność z jazdy
Ten nowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem 90KM/160Nm zapewnia Clio szybką reakcję, elastyczność i zmniejszone zużycie paliwa, a łańcuch rozrządu pozwala ograniczyć koszty obsługi.
Występuje w wersjach:
Maksymalny komfort i osiągi
Moc 140 KM, moment obrotowy 240 Nm, skrzynia manualna. Ten 4-cylindrowy silnik z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim zapewnia osiągi i wyjątkową przyjemność z jazdy.
E-Tech
Renault Clio E-Tech hybryda to samochód z silnikiem hybrydowym, łączącym wszechstronności Clio oraz doświadczenia samochodów elektrycznych Renault z niezrównanym zasięgiem w trybie elektrycznym.
Renault Clio w szczegółach
Prezentowane w serwisie zdjęcia modeli pojazdów i akcesoriów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy mogą różnić się od rzeczywistych. Parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane. Podane w serwisie informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych lub akcesoriów oraz czasu i sposobu ich dostawy następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów.