I.            DEFINICJE

Renault Polska - spółka pod firmą Renault Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000121892, NIP 526-020-59-83, REGON 012580005, kapitał zakładowy w wysokości 4.773.000,00 złotych, w całości opłacony;

MY Renault - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Renault Polska dla Użytkowników za pośrednictwem Serwisu mająca charakter informacyjny, promocyjny oraz zapewniająca wsparcie w inicjowaniu obsługi gwarancyjnej i posprzedażnej dla Użytkowników, którzy korzystają z pojazdów marki Renault, zgodnie z Regulaminem MY Renault;

Serwis - serwis internetowy świadczony drogą elektroniczną przez Renault Polska dostępny pod adresem domenowym http://www.renault.pl oraz jego dalszymi rozwinięciami zgodnie z Regulaminem Serwisu Internetowego Renault.

R-Link Store - usługa świadczona drogą elektroniczną przez spółkę francuską pod firmą Renault s.a.s., 13-15 quai Alphonse Le Gallo, 92100 Boulogne-Billancourt, Francja, umożliwiająca Użytkownikowi pobranie aplikacji, usług lub pakietów, w tym także odpłatnie, na zasadach określonych w odrębnym regulaminie świadczenia tej usługi, do której dostęp umożliwia MY Renault;

Autoryzowani Partnerzy Renault - niezależne od Renault Polska podmioty należące do sieci dystrybucyjnej i obsługowej marki Renault w Polsce, świadczące usługi sprzedaży pojazdów marki Renault, ich obsługi gwarancyjnej i serwisowej oraz sprzedaży części zamiennych i akcesoriów.    

Umowa - umowa zawierana pomiędzy Renault Polska a Użytkownikiem o świadczenie MY Renault na warunkach określonych Regulaminem MY Renault;

Użytkownik - pełnoletnia osoba fizyczna o pełnej zdolności do czynności prawnych, zamieszkała w Rzeczpospolitej Polskiej, która zawarła z Renault Polska Umowę;

Regulamin MY Renault - niniejszy Regulamin Usługi "MY Renault" Świadczonej Poprzez Serwis Internetowy Renault Polska normujący prawa i obowiązki Renault Polska oraz Użytkownika związane ze świadczeniem i korzystaniem z MY Renault;

 

II.          POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.     Renault Polska świadczy Użytkownikom MY Renault na warunkach określonych Regulaminem MY Renault.

2.     Korzystanie z ogólnie dostępnych dla Użytkowników zasobów MY Renault jest nieodpłatne, za wyjątkiem usługi R-Link Store świadczonej za zasadach określonych odrębnym regulaminem.

3.     Renault Polska udostępnia nieodpłatnie Regulamin MY Renault wszystkim Użytkownikom przed zawarciem Umowy pod adresem domenowym https://www.renault.pl/regulamin-my-renault.html  oraz umożliwia pobranie i utrwalenie Regulaminu MY Renault przez Użytkownika.

4.     Użytkownicy obowiązani są do przestrzegania postanowień Regulaminu MY Renault.

 

III.        UMOWA O ŚWIADCZENIE MY RENAULT

1.     Użytkownik zawiera z Renault Polska Umowę poprzez:

1)    wejście do zakładki MY Renault dostępnej w Serwisie;

2)    wypełnienie formularza rejestracyjnego i podanie niezbędnych danych osobowych;

3)    zapoznanie się z Regulaminem MY Renault udostępnianym przez Renault Polska i jego akceptację.

2.     Z chwilą zawarcia Umowy Użytkownik zakłada indywidulanie przypisane mu konto umożliwiające dostęp do zasobów MY Renault.

3.     Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.

4.     Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym poprzez usunięcie swojego konta z MY Renault i zaprzestanie korzystania z MY Renault.

 

IV.         FUNKCJONALNOŚĆ SERWISU

1.     MY Renault ma charakter informacyjny i promocyjny w zakresie produktów i usług świadczonych przez Renault Polska oraz usług obsługi serwisowej i posprzedażnej Autoryzowanych Partnerów Renault należących do sieci dystrybucyjnej Renault Polska.

2.     MY Renault umożliwia Użytkownikom w szczególności:

1)    zapoznawanie się z materiałami dotyczącymi sposobu eksploatacji pojazdów marki Renault;

2)    otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych o najnowszych produktach, usługach i promocjach Renault Polska dotyczących pojazdów, części zamiennych i akcesoriów przeznaczonych dla pojazdów marki Renault;

3)    informacje o terminach przeglądów pojazdu oraz statusie gwarancji i usług assistance;

4)    udzielanie informacji ogólnych na temat działalności Renault Polska;

5)    udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące możliwości uzyskania finansowania  na nowe i używane pojazdy marki Renault, ogólnych warunków ubezpieczeń komunikacyjnych oraz assistance przeznaczonych dla Użytkowników;

3.     MY Renault umożliwia Użytkownikom zainteresowanym produktami i usługami przeznaczonymi dla użytkowników pojazdów marki Renault bezpośredni kontakt z wybranymi Autoryzowanymi Partnerami Renault i uzyskanie informacji o aktualnych ofertach sprzedaży pojazdów, części zamiennych i akcesoriów oraz o wsparciu w zakresie obsługi gwarancyjnej i serwisowej pojazdów marki Renault, w szczególności zaś:

1)    umożliwienie umówienia się drogą elektroniczną na wizytę u wybranego bezpośrednio przez Użytkownika bądź wskazanego przez Renault Polska poprzez MY Renault na podstawie wybranych przez Użytkownika kryteriów Autoryzowanego Partnera Renault w celu zapoznania się z ofertą pojazdów marki Renault, części zamiennych i akcesoriów;

2)    umożliwienie umówienia się na jazdę próbną nowym lub używanym pojazdem, który znajduje się w ofercie danego Autoryzowanego Partnera Renault;

3)    udzielanie odpowiedzi drogą elektroniczną na zadane w tej formie pytania;

4)    kierowanie Użytkownika do danego Autoryzowanego Partnera Renault w celu umówienia wizyty serwisowej lub gwarancyjnej.  

4.     Użytkownicy MY Renault mogą wykorzystać swoje indywidualne konto do skorzystania ze świadczonej drogą elektroniczną przez spółkę francuską pod firmą Renault s.a.s., 13-15 quai Alphonse Le Gallo, 92100 Boulogne-Billancourt, Francja usługi R-Link Store. Warunki korzystania z R-Link Store, w szczególności zaś dokonywania zakupu aplikacji, usług lub pakietów, normowane są odrębnym regulaminem R-Link Store.

5.     Podane w MY Renault informacje nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i kolejnych Kodeksu cywilnego, a także nie stanowią zaproszenia do rokowań. Indywidualne uzgodnienie właściwości, specyfikacji i ceny pojazdu, części zamiennych, akcesoriów oraz czasu i sposobu dostawy, a także warunków obsługi serwisowej i gwarancyjnej następuje w umowie zawieranej u Autoryzowanych Partnerów Renault.

6.     Prezentowane w MY Renault zdjęcia modeli pojazdów mają charakter poglądowy. Kolory i niektóre zewnętrzne lub wewnętrzne elementy wyposażenia pojazdów mogą różnić się od rzeczywistych. Renault Polska zachęca do zapoznania się ze szczegółową specyfikacją wyposażenia i z wyglądem poszczególnych modeli pojazdów w salonach Autoryzowanych Partnerów Renault.

7.     Prezentowane w MY Renault parametry techniczne, wyposażenie, ceny i specyfikacja pojazdów, a także ceny części zamiennych i akcesoriów oraz koszty usług serwisowych, mogą ulegać zmianom i są aktualizowane, o ile przy ich przedstawieniu w MY Renault wyraźnie nie zastrzeżono inaczej. Renault Polska zachęca do zapoznania się z aktualną ofertą produktów i usług prezentowanych w MY Renault poprzez kontakt z wybranym Autoryzowanym Partnerem Renault.

 

V.           WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI

1.  Dla korzystania z MY Renault niezbędne jest spełnienie przez Użytkownika następujących wymagań technicznych:

1)    posiadanie urządzenia elektronicznego z zainstalowaną przeglądarką stron internetowych umożliwiającą dostęp do zasobów Internetu (komputer osobisty, tablet, smartfon);

2)    aktywne połączenie z Internetem.

2.  Użytkownicy obowiązani są do nie dostarczania do MY Renault jakichkolwiek treści bezprawnych, w szczególności naruszających prawa własności intelektualnej podmiotów trzecich, dobra osobiste bądź naruszających dobre obyczaje.

 

VI.         PRAWA DO TREŚCI W MY RENAULT

1.  Wszelkie prawa do treści prezentowanych w MY Renault oraz jego wszystkich elementów, w szczególności oprogramowania, elementów graficznych i funkcjonalnych oraz udostępnianych za pomocą MY Renault treści, należą do Renault Polska, podmiotów z grupy Renault albo do podmiotów trzecich współpracujących z Renault Polska i grupą Renault - w szczególności do Autoryzowanych Partnerów Renault - i podlegają ochronie prawnej. Ochrona ta dotyczy w szczególności treści mających charakter utworów, baz danych, znaków towarowych i nazw domen internetowych.

2.  Korzystanie z MY Renault nie oznacza nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw do MY Renault i jego poszczególnych elementów.

3.  Użytkownicy mogą korzystać z MY Renault i jego elementów wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego, chyba że wykorzystanie elementów MY Renault w szerszym zakresie umożliwiają obowiązujące przepisy prawa bądź wyraźna, uprzednia zgoda Renault Polska wyrażona na piśmie.

 

VII.       PRYWATNOŚĆ I DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKÓW

1.  Administratorem danych osobowych Użytkownika zebranych w trakcie rejestracji w MY Renault oraz późniejszej edycji konta podczas korzystania z MY Renault jest Renault Polska, tj. spółka pod firmą Renault Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa.

2.  Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w celu świadczenia usługi MY Renault zgodnie z Umową.

3.  Dane osobowe Użytkowników powierzono do przetwarzania spółce pod firmą Renault s.a.s., 13-15 quai Le Gallo, 92513 Boulogne-Billancourt, Francja.

4.  Dane osobowe Użytkowników nie są udostępniane przez Renault Polska innym administratorom danych aniżeli uprawnionym na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Skorzystanie z niektórych funkcjonalności MY Renault może być jednak związane z udostępnieniem - na wyraźne żądanie Użytkownika - danych osobowych Użytkownika wybranym Autoryzowanym Partnerom Renault w celach, o których mowa Regulaminie MY Renault.

5.  Skorzystanie z usługi R-Link z wykorzystaniem przez Użytkownika jego indywidualnego konta MY Renault związane jest z udostępnieniem - na wyraźne żądanie Użytkownika - jego danych osobowych do Renault s.a.s., 13-15 quai Le Gallo, 92513 Boulogne-Billancourt, Francja, usługodawcy usługi R-Link.

6.  W celu zawarcia Umowy i założenia konta, Użytkownik podaje w formularzu rejestracyjnym następujące kategorie danych osobowych:

1)    imię i nazwisko;

2)    adres e-mail;

3)    hasło dostępu do konta w MY Renault;

7.  W trakcie korzystania z MY Renault i edycji konta, mogą zostać zebrane dodatkowe kategorie danych osobowych o Użytkowniku:

1)    adres zamieszkania bądź adres korespondencyjny;

2)    numer telefonu;

3)    numer faxu;

4)    informacje o pojeździe (pojazdach), z których korzysta Użytkownik (marka, model, rocznik, numer VIN, numer rejestracyjny, przebieg, przeglądy);

5)    informacje o obowiązywaniu gwarancji na pojazd i jego podzespoły, przedłużonej gwarancji i usługach assistance.

6)    wybranych Autoryzowanych Partnerach Renault, z których usług Użytkownik korzysta;

7)    ewentualne inne, dobrowolnie podane przez Użytkownika dane niezbędne do korzystania z wybranych funkcjonalności MY Renault.

8.  Korzystanie z MY Renault poprzez Serwis może wiązać jest z zebraniem dodatkowych kategorii danych związanych z korzystaniem z Serwisu, takich jak:

1)    rodzaj urządzenia elektronicznego, jego system operacyjny i rodzaj przeglądarki, z których Użytkownik łączy się w trakcie korzystania z Serwisu;

2)    adres IP urządzenia elektronicznego Użytkownika;

3)    dane o położeniu geograficznym zakończenia sieci Użytkownika.

9.  Renault Polska zachęca Użytkownika do zapoznania się z "Polityką Zarządzania Plikami Cookies" w celu uzyskania wyczerpujących informacji o danych zbieranych w czasie wizyty Serwisie.

10.      Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu korzystania z wybranych przez Użytkownika funkcjonalności MY Renault.

11.      Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

 

VIII.    TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1.  W przypadku chęci zgłoszenia jakichkolwiek uwag lub zastrzeżeń do MY Renault, uprzejmie prosimy o składanie reklamacji:

a)    poprzez formularz dostępny w zakładce "Kontakt" w Serwisie;

b)    pisemnie na adres Renault Polska z dopiskiem "Dział obsługi klienta"

2.  Reklamacje powinny zawierać dane niezbędne do zidentyfikowania Użytkownika lub nawiązania z nim kontaktu oraz zawierać opis zgłaszanego problemu.

3.  Reklamacje będą rozpoznawane przez Renault Polska niezwłocznie. Użytkownik będzie powiadomiony o wyniku reklamacji nie później niż w terminie czternastu (14) dni od jej zgłoszenia.

 

IX.         POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.     Prawem właściwym dla wszelkich sporów wynikłych z wykonywania Umowy i świadczenia MY Renault jest prawo polskie.

2.     Regulamin wchodzi w życie z dniem 3 grudnia 2015 r.