Złoty Klucz Jakości trzeci raz z rzędu dla Renault Polska

Renault Polska ponownie otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO). Stacje Renault objęte badaniem wypełniły standardy obsługi na poziomie 87,3%. 
Renault nieprzerwanie od trzech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klientów w serwisie. 
Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016. 

TNS Garage Quality Check 2016 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Na podstawie prowadzonego audytu przyznawane są Klucze Jakości. Jest to jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, realizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane w niej standardy obsługi. 

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz piąty podczas konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Znikający punkt”. Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska po raz trzeci z rzędu. 

Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Renault zajęło w tym badaniu drugie miejsce, a Dacia po raz pierwszy na polskim rynku zajęła miejsce na podium tego rankingu plasując się na miejscu trzecim.