2016

Renault wprowadza na polski rynek motoryzacyjny Nowe Renault SCENIC I GRAND SCENIC. Natomiast gama MEGANE została uzupełniona o wersję GRANDTOUR oraz GRANDCOUPE.

Renault Polska po raz pierwszy zorganizowało konkurs RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION dla młodych projektantów. Jego celem było zaprojektowanie samochodu autonomicznego, nazywanego również „autem bez kierowcy”. Dodatkowo zostały przygotowane warsztaty dla młodych twórców z zakresu designu samochodowego, które poprowadził Anthony LO – Dyrektor Designu Zewnętrznego Renault. Warsztaty oraz wręczenie nagród w konkursie odbyło się w czasie festiwalu WAWA DESIGN FESTIWAL, podczas którego Renault przygotowało wystawę PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. Na ekspozycji można było zapoznać się ze strategią designu Renault oraz zobaczyć najnowsze modele Renault.

Kontynuacja programu stypendialnego Renault Handisport Team, który jest realizowany w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu firmy i wspiera niepełnosprawnych sportowców. Maciej Lepiato – podopieczny programu – podczas tegorocznej Paraolimpiady w Rio de Janerio zdobył złoty medal w skoku wzwyż oraz ustanowił nowy rekord świata.

Renault Polska rozpoczęło współpracę ze Stowarzyszeniem PIĘKNE ANIOŁY, które prowadzi działalność dobroczynną na rzecz dzieci i młodzieży. Na rzecz stowarzyszenia został przekazany samochód Grand SCENIC. Auto będzie wykorzystywane przez najbliższy rok do codziennej pracy stowarzyszenia.

Renault Polska ponownie otrzymało Złoty Klucz Jakości – nagrodę za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi (ASO). Stacje Renault objęte badaniem wypełniły standardy obsługi na poziomie 87,3%. Renault nieprzerwanie od trzech lat utrzymuje pozycję lidera w jakości obsługi klientów w serwisie. Klucze Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016.

Renault Polska po raz kolejnym było partnerem motoryzacyjnym przedsięwzięcia „Szalone Dni Muzyki”, które są organizowane przez Operę Narodową. Do przewozu artystów użyczyło flotę swoich samochodów.

Wraz z końcem roku swój finał miała IV edycja programu ECO-MIASTO, którego Renault Polska jest głównym partnerem. W ramach nagrody w kategorii mobilność zrównoważona, dwa zwycięskie miasta: Wrocław oraz Ostrów Wielkopolski, odbiorą do testów na miesiąc samochód elektryczny Renault ZOE.

2015

Bogaty rok pod względem nowości Renault na polskim rynku motoryzacyjnym: ESPACE - w nowej odsłonie jako crossover, KADJAR – pierwszy crossover Renault w segmencie C. 

Oficjalna prezentacja trzech najważniejszych nowości, które będą dostępne w salonach na początku 2016 roku, Renault TALISAMAN i TALISMAN GRANDTOUR – wersja sedan i kombi w segmencie D oraz Renault MEGANE tym razem z technologicznym wyposażeniem z wyższego segmentu (4Control, Multi Sense). 

Kontynuacja inicjatywy Renault Handisport Team, która powstała z myślą o osobach niepełnosprawnych i obejmuje swoim programem stypendialnym paraolimpijczyków przygotowujących się do Olimpiady w Rio de Janerio w 2016 roku. Utworzenie drużyny niepełnosprawnych sportowców pod marką Renault to wyraz zaangażowania firmy w losy osób niepełnosprawnych fizycznie. 

Już po raz kolejny Renault Polska było partnerem motoryzacyjnym podczas akcji „Szalone Dni Muzyki”, które są organizowane przez Operę Narodową. 

W październiku miała finał już III edycja programu ECO-MIASTO, gdzie głównym Partnerem jest Renault Polska. W ramach nagrody, dwa zwycięskie miasta: Kraków i Gdańsk, dostały do testowania na miesiąc samochody elektryczne Renault ZOE. 

2014

Renault odnawia polską ofertę na obydwa swoje furgony, wprowadzając na rynek Nowego TRAFICA i Nowego MASTERA, umacniając tym samym swoją szczególnie mocną pozycję na polskim rynku w segmencie aut użytkowych i specjalistycznych.

Na polski rynek trafia elektryczne Renault ZOE, uzupełniając ofertę z gamy Z.E. – KANGOO Z.E. i TWIZY.

Jesienią na polskim rynku pojawia się Nowe TWINGO – mały, miejski samochód o rewolucyjnej konstrukcji z tylnym napędem i 3 cylindrowym silnikiem umieszczonym z tyłu.

W raporcie Press-Service Monitoring Mediów dotyczącym popularności i oceny marek w mediach "Top Moto" w pierwszej połowie 2014 roku Renault Polska znalazło się w grupie trzech najsilniejszych marek (ranking TOP MOTO 15 Press-Service Monitoring Mediów, badanie w okresie I-VI 2014).

W maju zostaje zainaugurowana inicjatywa Renault Handisport Team, która powstała z myślą o osobach niepełnosprawnych i ma na celu objęcie programem stypendialnym paraolimpijczyków. Utworzenie drużyny niepełnosprawnych sportowców pod marką Renault to wyraz zaangażowania firmy w losy osób niepełnosprawnych fizycznie.

W połowie roku Renault Polska ogłasza, że podczas prowadzenia przez 14 lat programu Bezpieczeństwo i Mobilność dla Wszystkich wyedukowało w Polsce ponad milion dzieci. Tym samym program został zakończony, a jeden z jego elementów – Szkolne Kluby Bezpieczeństwa – zostały przekazane pod skrzydła Partnerstwa dla Bezpieczeństwa.

W listopadzie miała finał II edycja programu ECO-MIASTO, gdzie głównym Partnerem jest Renault Polska. Dwóm zwycięskim miastom: Malborkowi oraz Lublinowi zostały przekazane na miesiąc samochody elektryczne Renault ZOE.

2013

Renault rozszerza polską ofertę Nowego CLIO o modele Grandtour i RS oraz debiutuje w segmencie miejskich crossoverów wprowadzając na rynek nowy model – CAPTUR, który z miejsca zdobywa uznanie nabywców i lokuje się w czołówce segmentu na polskim rynku. Lider sprzedaży w gamie Dacia – model DUSTER zyskuje odnowiony wygląd, przyczyniając się umocnienia marki Dacia na polskim rynku. Tym samym po niedawnym odnowieniu pozostałych modeli Dacia, marka ta dysponuje na polskim rynku kompletną gamą aut osobowych – w tym 4x4, a także dostawczym modelem DOKKER Van.W maju zostaje zainaugurowany projekt ECO-MIASTO, którego celem jest rozpowszechnianie wśród polskich gmin dobrych praktyk zrównoważonego rozwoju i ich wdrażanie. Projekt promuje także inicjatywy społeczeństwa obywatelskiego na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz – w ramach konkursu ECO-MIASTO – nagradza najbardziej zaangażowane polskie miasta w kategoriach zrównoważonej mobilności i budownictwa ekologicznego. Projekt ECO-MIASTO powstał z inicjatywy Ambasady Francji w Polsce, Renault Polska oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.W czerwcu na polski rynek zostaje wprowadzone Renault TWIZY – dwumiejscowy pojazd elektryczny.Renault zostało wiceliderem jakości według niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO - TNS Garage Quality Check 2013, przeprowadzonego przez TNS Polska. Ranking TNS Garage Quality Check powstał na podstawie badania przeprowadzonego w okresie sierpień - wrzesień 2013 roku. 

2012

Dacia USTER została wybrana Internetowym Samochodem Roku w kategorii aut nowych, a marka Dacia znalazła się na 4 miejscu zestawienia prezentującego najczęściej oglądane marki w serwisach motoryzacyjnych Grupy Allegro.

Ruszył polski oficjalny fan page Dacii na Facebooku. Jest to idealne miejsce dla wszystkich tych, którzy chcą bliżej poznać markę, mieć dostęp do najświeższych informacji o samochodach Dacia oraz poczytać i obejrzeć ciekawostki ze świata motoryzacji, a także podyskutować.

Katarzyna Glinka, znana polska aktorka filmowa i teatralna, została ambasadorką Renault. W ramach współpracy Renault Polska przekazało artystce samochód Grand SCÉNIC w wersji Privilege Energy dCi 130. Na zaproszenie Renault Polska Katarzyna Glinka pojawiła się na czerwonym dywanie Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie m.in. miała okazję przetestować elektryczny pojazd Renault TWIZY. Trwa również współpraca z Rafałem Królikowskim, wieloletnim ambasadorem marki Renault w Polsce. Zasiadł on teraz za kierownicą crossovera - Nowego KOLEOSA.

Na polski rynek zostały wprowadzone nowe modele Renault: Nowe TWINGO – pierwszy seryjny model z designem nadwozia odpowiadającym nowemu wizerunkowi marki, odnowioną gamę SCÉNIC i Grand SCÉNIC, a podczas VERVA Street Racing w Warszawie zostało przedpremierowo zaprezentowane Nowe Renault CLIO w paddocku zespołu Red Bull Racing.

Do sprzedaży na polski rynek trafiają dwa pierwsze modele samochodów o napędzie elektrycznym: FLUENCE Z.E. i KANGOO Z.E. Są oferowane przez pierwsze, wyspecjalizowane w sprzedaży i obsłudze aut elektrycznych punkty Ekspert Z.E. Po raz pierwszy zastosowano nowatorską metodę wynajmu akumulatorów trakcyjnych za miesięczną opłatę eksploatacyjną.

Polskie salony Dacii oferują zupełnie odnowioną gamę Dacii: rodzinny van LODGY w rewolucyjnej cenie w tym segmencie, osobowo-użytkowy DOKKER oraz Nowe SANDERO i LOGAN.

W raporcie Miesięcznika Press i Press-Service Monitoring Mediów dotyczącym popularności i oceny marek w prasie "Top Marka 2012" Renault Polska znalazła się w grupie pięciu najsilniejszych marek w prasie. Według rankingu Top 5 są to TVN, Polsat, Mercedes, Renault i PKO BP. Raport opierał się o analizę ponad 1,3 mln artykułów, które ukazały się w okresie 2007-2012 na temat branży motoryzacyjnej, energetycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, telefonów komórkowych, kosmetycznej, artykułów spożywczych, sieci handlowych, producentów IT, telewizyjnej i radiowej.

Nowe Renault CLIO zdobywa tytuł Złotej Kierownicy 2012 w kategorii Auta miejskie w polskiej edycji Auto Świat. Nowe CLIO zostało także międzynarodowym zwycięzcą tego plebiscytu. Złota Kierownica to jeden z najbardziej prestiżowych europejskich plebiscytów motoryzacyjnych, prowadzony także wśród polskich czytelników.

2011

Firma Renault obchodzi 20-lecie obecności w Polsce jako jeden z głównych graczy na polskim rynku motoryzacyjnym i lider edukacji w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dwie dekady to także 460 tysięcy sprzedanych samochodów Renault i Dacia w Polsce.

Znana z najwyższej jakości dźwięku i jakości wykonania marka Bose zaprojektowała we współpracy z Renault systemy audio do samochodów Renault z uwzględnieniem specyficznej akustyki wnętrza poszczególnych modeli. System audio Bose® Sound jest oferowany w specjalnej serii limitowanej samochodów LAGUNA, LAGUNA Grandtour, MÉGANE, MÉGANE Coupé, MÉGANE Grandtour oraz w rodzinnych modelach SCÉNIC i Grand SCÉNIC.

Dacia DUSTER po raz drugi z rzędu otrzymała tytuł Dobry Produkt przyznawany na podstawie Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich organizowanego przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. DUSTERA wyróżniono w kategorii Samochody Osobowe - SUV-y.

Rusza oficjalna strona Renault Polska na Facebooku. Oprócz przeglądu modeli, galerii zdjęć i filmów, prezentacji nowości, fani znajdują tam ciekawostki ze świata motoryzacji, konkursy i gry. Pod adresem http://www.facebook.com/RenaultPL można prowadzić dyskusje i dowiedzieć się więcej o marce Renault. Renault LATITUDE zostało wyróżnione w plebiscycie Luksusowa Marka Roku 2011 za szczególny komfort jazdy, nowoczesne technologie, starannie dobrane materiały wykończenia oraz doskonale dopracowaną ergonomię.

Na drogi wyjechał 20 000 egzemplarz Dacii sprzedany w Polsce - jubileuszowym modelem był LOGAN Pick-up z silnikiem benzynowym 1.6.

Renault Polska zostało wyróżnione w pierwszej polskiej edycji rankingu Randstad Award wśród 20 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce. Ranking opracowano na podstawie badania przeprowadzonego wśród największych polskich firm przez agencję doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad Sp. z o.o.

Redakcja polskiej edycji magazynu TopGear przyznała Dacii DUSTER nagrodę TopGear za rok 2010. Dacia DUSTER została uznana przez redakcję idealnym samochodem na polskie drogi.

Renault Polska zostało wyróżnione Godłem Jakości Obsługi 2011 i dołączyło do grona Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.Nagroda została przyznana na podstawie opinii polskich konsumentów, którzy oceniali firmy na multiplatformie Programu Jakość Obsługi. Firma Renault Polska została laureatem Godła Jakości Obsługi w kategorii Salony i serwisy motoryzacyjne i znalazła się na liście TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Renault zajęło drugie miejsce w rankingu Miesięcznika Press oraz firmy Press-Service Monitoring Mediów na najczęściej i najlepiej opisywane marki motoryzacyjne w Polsce. Ranking Top Marka powstał w oparciu o analizę publikacji prasowych, które ukazały się w czasie od lipca 2010 do czerwca 2011 r.

Renault Polska oraz działająca na zlecenie firmy Agencja Allegro zdobyły nagrodę główną w kategorii CSR konkursu European Excellence Awards 2011 za Szkolne Kluby Bezpieczeństwa - element programu edukacyjnego Renault „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich". Ogłoszenie zwycięzców nastąpiło 8 grudnia 2011 w Amsterdamie.W konkursie European Excellence Awards 2011 wzięło udział blisko 1300 projektów public relations z całej Europy, zgłoszonych do 57. kategorii konkursowych. Szkolne Kluby Bezpieczeństwa zostały nominowane do nagrody głównej w dwóch kategoriach - CSR oraz kampanie krajowe i regionalne zrealizowane w Polsce, Rosji i na Ukrainie.

Na polski rynek zostały wprowadzone nowe trzy modele: Nowe Renault LAGUNA z nowym, bardziej wyrazistym i dynamicznym przodem oraz gamą przyjaznych dla środowiska silników eco², Renault LATITUDE - rodzinny sedan w segmencie dużych luksusowych samochodów oraz odnowiony crossover Koleos z dynamiczną sylwetką, nowym, wyrazistym i eleganckim przodem oraz starannie wykończonym wnętrzem.

2010

Wprowadzenie na rynek gamy Nowego MASTERA uzupełnionej o długość podwozia L4 i napęd tylny, wydłużonego Kangoo EXPRESS Maxi oraz odnowionej gamy TRAFIC.

Wprowadzenie na rynek szóstego modelu Dacii – terenowego SUVa DUSTER.

Dacia Logan Van zdobyła wyróżnienie w kategorii najlepszy samochód dostawczy w czwartej edycji konkursu Perły Rynku FMCG organizowanego przez miesięcznik Wiadomości Handlowe.

Zakończenie procesu odnowy gamy modelowej MÉGANE poprzez wprowadzenie do sprzedaży Nowego MÉGANE Coupe-Cabrio ze szklanym, składanym dachem.

Wprowadzenie na rynek specjalnej serii limitowanej Renault MÉGANE Coupe GT ROBERT KUBICA, sygnowanej imieniem i nazwiskiem pierwszego polskiego kierowcy Formuły 1. Pierwszy samochód z tej serii, opracowany przez Renault Sport Technologies został uroczyście przekazany Robertowi Kubicy 17 lipca podczas N-Gine Renault F1 Team Show w Poznaniu. 

2009

Renault LAGUNA Coupe zostało wyróżnione w kategorii Auto z seksem, w plebiscycie Samochód Roku Playboya 2009

Renault LAGUNA Coupe zdobyło trzecie miejsce w kategorii Najpiękniejsze Auto w tegorocznej edycji plebiscytu motoryzacyjnego Auto Lider 2008 organizowanego przez redakcje Motoru oraz Auto Moto

Rafał Królikowski ambasadorem Nowego Renault MÉGANE Coupe

Koleos wyróżniony w konkursie organizowanym przez Twój Styl – Kobiecy samochód Roku 2008 w kategorii Odkrywczy pomysł.

2008

Dacia LOGAN MCV otrzymała tytuł "samochodu ekonomicznego" w konkursie "Kobiecy samochód roku 2007".

Grupa Renault przyznała nagrody RENAULT GLOBAL QUALITY AWARD. W Polsce wyłoniono zwycięzców w dwóch niezależnych klasyfikacjach: firmę Smektala Sp. z o.o. - najlepsza pod względem jakości obsługi klienta oraz firmę Adamowscy Sp. z o.o. - największy postęp w dziedzinie jakości obsługi

Renault LAGUNA III otrzymała tytuł Odkrycie Roku w programie Laur Konsumenta i Klienta 2008. Laur Konsumenta to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach.

W siedemnastej edycji konkursu reklamowego Idea Awards, koncern Renault Polska otrzymał Srebrna Idee za telewizyjna reklamę Dacii LOGAN.

Wprowadzenie na rynek Nowe TWINGO, Grand MODUS, CLIO Grandtour, CLIO III Grandtour, Nowe KANGOO, LAGUNA GT, KOLEOS, Nowe KANGOO Express, Nowy MODUS, Grand MODUS, Nowy MÉGANE, LAGUNA Coupe

Roman Paszke ambasadorem Renault KOLEOS

Renault Polska przekazało fundacji „Uwolnij Marzenia” samochód Renault KANGOO na okres jednego roku

Specjalna ekspozycja LAGUNY Coupe w Polsce – auto zamknięte w przezroczystym sejfie

Renault Polska wspiera carpooling (www.zabieram.pl) we współpracy z  Radiem Zet (Eurozet) i Auto Swiat (Axel Springert)

Renault LAGUNA Coupe została laureatem konkursu Luksusowa Marka, organizowanego przez magazyn Gentleman

2007

SCÉNIC nagrodzony w kategorii samochód rodzinny, otrzymał tytuł Superproduktu 2006 miesięcznika Mam Dziecko.

Pierwsza edycja konkursu Renault Global Quality Awards - wsród nagrodzonych Smektała z Leszna oraz Mador-Gadocha z Jaworza.

ING Renault F1 Roadshow

Manu Gigou na podium w Polsce z CLIO Renault Sport R3 na mistrzostwach Rajdu Polski

Renault MÉGANE zdobył tytuł mistrza klasyfikacji generalnej samochodów z silnikiem diesla oraz mistrza ekonomii na 1 litr pojemności silnika wśród samochodów z silnikiem diesla w czwartym Supertescie Ekonomii Auto Klubu Dziennikarzy Polskich

Renault Polska i ALD Automotive Polska przekazały do dyspozycji polskiej kadrze skoczków narciarskich oraz narciarzy alpejskich flotę samochodów RENAULT

Janusz Józefowicz - pierwszy kierowca Nowej LAGUNY Grandtour w Polsce

Renault Polska zostało uhonorowane Brązowym Effie za efekty rynkowe kampanii reklamowej Renault CLIO z udziałem Borysa Szyca

Projekt ING Renault F1 Roadshow otrzymał nagrodę Złotego Spinacza w kategorii event

W firmie Renault Zdunek odbyło się uroczyste 100 wydanie i przekazanie kluczyków do Renault MÉGANE Kombi

Prezes Zarzadu Renault Polska Arnaud Barral otrzymał prestiżowy tytuł Wizjonera Rynku Motoryzacyjnego za pierwsze w Polsce programy na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego. Miesięcznik "Flota" (wyd. IPM) przyznał statuetki osobom, które o bezpieczeństwie i ekologii w motoryzacji myślą w sposób odpowiedzialny, odważny i perspektywiczny

Renault Polska wyróżnione za zaangażowanie w bezpieczeństwo w 13. Edycji Plebiscytu Auto 1 w Polsce. Redakcja tygodnika Auto Świat wyróżniła firmę Renault Polska za wieloletnia działalność prospołeczną związaną z edukacja i bezpieczeństwem.

Wprowadzenie na rynek LOGAN MCV, LAGUNA

Renault Polska oficjalnym partnerem samochodowym Festiwalu Gwiazd 

2006

CLIO III otrzymuje tytuł "Samochód roku 2006".

Wprowadzenie na rynek CLIO Renault Sport.

Wprowadzenie platformy e-learning programu "Bezpieczeństwo dla wszystkich".

Renault Polska partnerem ceremonii wręczenia nagród - przyznawanych przez Polską Akademię Filmową "ORŁY 2006".

LAGUNA II pierwsze miejsce w kategorii 'Skuteczność hamulców' (93,70%), KANGOO pierwsze miejsce w kategorii 'Praktyczność i użyteczność' (95,59%) w Narodowym Auto Teście 2005.

MASTER drugie miejsce w konkursie "Laur Klienta 2006" w kategorii "Samochody Dostawcze" przyznane przez redakcje Przeglądu Gospodarczego.

Renault oficjalnym partner samochodowym koncertu Wolność Przestrzeni w Stoczni Gdańskiej - 20 samochodów do obsługi VIP.

Renault oficjalnym partner samochodowym Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni - 10 samochodów do obsługi.

Renault Polska stworzyło elektroniczną wersję magazynu dla klientów "Poznaj Renault".

Poczta Polska zakupuje 119 Renault KANGOO.

Rekomendacja programu e-learning przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Product Placement 6 modeli Renault oraz Dacia Logan w serialu telewizyjnym "Pogoda na piątek" (13 odcinków w TVP).

Renault Partnerem Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Recertyfikacja ISO 9002 

2005

Wprowadzenie na rynek modelu CLIO III.

Wprowadzenie na rynek Dacii LOGAN.

W Renault Polska utworzona została nowa Dyrekcja Krajów Bałtyckich.

Utworzenie Dyrekcji Krajów Bałtyckich w Renault Polska zagwarantowało odpowiednie dostosowanie oferty produktów i usług do wymagań klientów i specyfiki każdego z trzech krajów oraz rozwój sieci sprzedaży i obsługi.

Renault F1 Tour - cykl ekspozycji bolidu Renault f1 Team prowadzonych w szesnastu koncesjach Renault w okresie od marca do sierpnia - 16 tysięcy odwiedzających.

Podpisanie Deklaracji na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Renault wspiera ogólnopolska kampanię edukacyjną "Ostatni Wyskok", organizowaną przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Medal Komisji Edukacji Narodowej przyznany przez Ministra w uznaniu za wkład w edukacje dzieci w dziedzinie bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Renault wśród laureatów konkursu "Najlepszy partner w biznesie", organizowanego przez magazyn "Home & Market".

Nagroda Auto Lider 2005 dla Trafica w plebiscycie Motoru i Auto Moto.

Renault nagrodzone za najatrakcyjniejsze propozycje i produkty dla małych i średnich przedsiębiorstw w kategorii "Samochody Dostawcze".

Renault oficjalnym partnerem samochodowym koncertu Michale Jarre, zorganizowanego w Stoczni Gdańskiej z okazji 25-lecia Solidarności - 15 samochodów do obsługi VIP.

Product Placement Modus w filmie "Ja wam pokażę" na motywach powieści Katarzyny Grocholi. 

2004

Otwarcie Szkoły Jazdy Renault.

Renault mecenasem wystaw Wojciecha Siudmaka.

Otwarcie pierwszego firmowego salonu REA (Renault Europe Automobile - firma należąca do grupy Renault, zajmująca się dystrybucją samochodów).

Renault oficjalnym partnerem IV Międzynarodowego Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Jako członek Global Road Safety Partnership, Renault wspiera kampanię promującą ideę IV Tygodnia, który w tym roku odbywa się pod hasłem "Szacunek to bezpieczeństwo". Kampania obejmuje 100 billboardów w Warszawie oraz 100.000 ulotek w całej Polsce.

Ogólnopolski Program Dyskoteka skierowany do młodych kierowców prowadzony w wakacje w największych miastach w Polsce pod hasłem "Wróć bezpiecznie do domu".

Wprowadzenie na rynek polski nowego modelu Renault MODUS, Grand SCÉNIC oraz MÉGANE Coupe Cabrio.

Renault partnerem Warszawskiej Szkoły Filmowej.

Rozbudowa Magazynu Części Zamiennych w Święcicach. 

2003

Akcja edukacyjna "Kierowca na szóstkę" skierowana do młodych kierowców, czyli osób w wieku 18 - 24 lat.

Renault Polska otrzymuje tytuł "Perły polskiej gospodarki" w rankingu Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

Kierowcy zespołu Renault F1 Team - Fernando Alonso, Jarno Trulli oraz szef zespołu Flavio Briatore - przyjechali ze swoją pierwszą wizytą do Polski. Renault F1 Team był pierwszym zespołem Formuły 1, który odwiedził Polskę w tak licznym składzie.

Wprowadzenie na rynek SCÉNIC, MÉGANE Grandtour & Sedan.

Wszystkie modele samochodów Renault w Polsce, zarówno dostawcze jak i osobowe, zostały objęte 2-letnią gwarancją mechaniczną producenta. Taką gwarancję miały do tej pory samochody wyższej klasy Renault. 

2002

Renault po raz trzeci Oficjalnym Partnerem V Wakacyjnego Festiwalu Gwiazd, który odbył się w Międzyzdrojach.

Program "ATEST" wprowadzony został w sieci partnerów Renault w grudniu 1999 roku. Do programu przystąpili praktycznie wszyscy partnerzy Renault i odniósł on duży sukces w postaci ilości sprzedanych gwarancji na samochody używane. W skład programu wchodziły 3 formy karnetów gwarancyjnych w zależności od długości trwania gwarancji.

Wprowadzenie na rynek MÉGANE II hatchback 3/5 d i Vel Satis. 

2001

Renault Polska wprowadza międzynarodowy program edukacyjny "Bezpieczeństwo dla wszystkich".

Renault po raz drugi Oficjalnym Partnerem V Wakacyjnego Festiwalu Gwiazd, który odbył się w Międzyzdrojach.

Wprowadzenie na rynek modelu THALIA.

Firma Renault Polska zostaje partnerem Polskiego Komitetu GRSP - Globalnego Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (Global Road Safety Partnership), światowej organizacji powołanej pod egidą Banku Światowego. Zakres programu GRSP obejmuje tworzenie platformy porozumienia na rzecz bezpieczeństwa na drogach poprzez mobilizowanie instytucji rządowych, świata biznesu i organizacji społecznych do podejmowania wspólnych inicjatyw w tej dziedzinie. GRSP zapewnia także pomoc w opracowaniu i wdrażaniu wspólnych projektów, a także oferuje wiedzę ekspercką i przykłady dobrej praktyki do wymiany informacji w środowisku brd.

Wprowadzenie na rynek AVANTIME oraz LAGUNA II. 

Rozpoczęcie współpracy z Operą Narodową w Warszawie

2000

Renault zostało Oficjalnym Partnerem V Wakacyjnego Festiwalu Gwiazd, który odbył się w dniach 1-5 lipca 2000 w Międzyzdrojach. Pod znakiem Renault odbyły się liczne imprezy artystyczne : wernisaż plakatów Rafała Olbińskiego, Spotkania z Gwiazdami oraz projekcje filmów podczas Nocnej Filmowej Plaży. Do dyspozycji gości Festiwalu Renault przekazało potężną flotę 30 samochodów. Gwiazdy oraz przedstawiciele biznesu i mediów wzięli udział w specjalnej imprezie Renault Trophy, podczas której mieli okazję przetestować najnowszy model Renault Scenic RX4 oraz sprawdzić swoje siły w licznych konkurencjach sportowych.

Firma Renault Polska otrzymała Certyfikat Systemu Jakości ISO 9002. 

1999

W stacji J. Kiljańczyk w Warszawie odbyła się uroczystość przekazania stutysięcznego samochodu Zespołowi Opieki Zdrowotnej "Profilaktyka, Diagnostyka, Leczenie" Sp. z o.o.

Renault wprowadza w marcu na rynek polski nowy MÉGANE wyposażony seryjnie w cztery poduszki powietrzne oraz system ABS.

Srebrnym Cylindrem uhonorowano Renault Polska za konsekwencję we wprowadzaniu na polski rynek wysokich standardów bezpieczeństwa w oferowanych samochodach. Tygodnik "Motor", dziennik "Życie" oraz "Radio Kierowców" po raz pierwszy postanowili uhonorować firmy motoryzacyjne najbardziej przyjazne polskiemu klientowi w 1988 roku. 

1998

Renault Polska przejmuje odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży i obsługi na Litwie, Łotwie oraz w Estonii.

Zarejestrowana została firma Renault Credit Polska oferująca klientom Renault nowe, atrakcyjne produkty (konkurencyjny system ratalny, leasing, korzystne kredyty, leasing).

Wprowadzenie na rynek - CLIO II.

Firma Renault Polska wprowadziła cennik w złotówkach. 

1997

Działalność rozpoczął Centralny Magazyn Części Zamiennych w Święcicach k/Warszawy.

Miesięcznik AUTO SUKCES wraz z dziennikiem RZECZPOSPOLITA oraz III PROGRAMEM Polskiego Radia zorganizowały konkurs AUTO'97. Tytuł ten przyznano modelowi Renault SCÉNIC. Nagrodą dla uczestników plebiscytu był samochód Renault TWINGO, ufundowany przez Renault Polska.

Renault Polska udostępniło Kancelarii Prezydenta i Fundacji Janiny Ochojskiej samochody do rozwożenia darów do miejsc dotkniętych powodzią. Ponadto firma przekazała 100.000 zł na odbudowę zalanego Domu Dziecka w Opolu.

W Poznaniu wystartował pierwszy wyścig Pucharu MÉGANE. 

1996

Wyposażenie seryjne samochodów w poduszkę powietrzną kierowcy, trzecie światło stop oraz blokadę zapłonu. Firma jako pierwsza wyposażyła samochody w system kontrolowanego napięcia pasów, który - w połączeniu z dwufunkcyjną poduszką powietrzną oraz poduszkami bocznymi przekształcił się w System Bezpieczeństwa Renault (System Renault Protection).Wprowadzenie na rynek MÉGANE Classic oraz MÉGANE Scenic.Działalność rozpoczął Instytut Renault w Falentach, w którym prowadzone są szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży i obsługi klienta.Wprowadzenie na rynek KANGOO.Tytułem "Krzesło'96" wyróżniono 10 największych firm oferujących samochody na rynku polskim, wśród nich znalazła się Renault Polska. 

1995

W trosce o ochronę środowiska firma jako pierwsza zdecydowała o wyposażeniu w katalizator wszystkich samochodów sprowadzanych na rynek polski.

Wprowadzenie na rynek MÉGANE wersja 5d oraz Coupé.

Jako pierwsza marka samochodowa zorganizowała Dni Otwartych Drzwi (wprowadzenie na rynek serii limitowanej TWINGO Zet połączone było ze spektakularną akcją "Kluczyk do szczęścia").

Renault Polska zaoferowało klientom centralny system kredytowania zakupu samochodów.

Pierwsze wydanie magazynu dla klientów "Poznaj Renault".

Działalność rozpoczęła Szkoła Serwisowa w Łomiankach, w której kształceni są mechanicy. 

1994

Wprowadzenie na rynek LAGUNA - następca R21. 

1992

Wprowadzenie na rynek SAFRANE - następca R25.

1991

Renault rozpoczyna działalność na rynku polskim.
Wprowadzenie na rynek polski CLIO I - pierwsze auto, które dostało nazwę zamiast kodu liczbowego zastąpiło Renault 5.