silnik full hybrid E-TechRenault Espace

silnik - Espace full hybrid E-Tech - Renault

to, co najlepsze w hybrydzie

Silnik full hybrid E-Tech o mocy 200 KM jest jednym z najbardziej wydajnych w swojej klasie. Zasięg do 1100 km*; do 80% jazdy w mieście w trybie elektrycznym**; oszczędność paliwa do 40%*** i brak konieczności ładowania: akumulator jest doładowywany podczas zwalniania i hamowania.

* zasięg do 1100 km na pełnym zbiorniku paliwa według danych WLTP

**czas jazdy, w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022.

***dla silnika full hybrid E-Tech w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTP City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.

200 KM

1 100 km

zasięgudo 1100 km na pełnym zbiorniku paliwa według danych WLTP

4,8 l/100 km

zużycie w cyklu mieszanym WLTP

silnik - technologia - Renault Espace full hybrid E-Tech

technologia full hybrid E-Tech

Dzięki połączeniu silnika elektrycznego nowej generacji z wydajnym silnikiem spalinowym Renault Espace full hybrid E-Tech oferuje do 80% czasu jazdy w mieście na napędzie elektrycznym.Unikalna na rynku technologia, zaprojektowana i opracowana przez zespoły inżynierów Renault z zespołem BWT Alpine F1 Team.

 

*czas jazdy, w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022.

funkcja - silnik - Espace full hybrid E-Tech - Renault

samoładująca się hybryda

Ciche, responsywne, komfortowe, Renault Espace full hybrid E-Tech łączy ciszę energii elektrycznej z zasięgiem silnika spalinowego.

Nie trzeba go podłączać do prądu, akumulator ładuje się automatycznie podczas zwalniania i hamowania, aby zoptymalizować Twoje osiągi. W mieście nawet 80% czasu jazdy* odbywa się w trybie elektrycznym, co pomaga zmniejszyć zużycie paliwa.

 

*czas jazdy, w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne Renault / 2022.

zużycie paliwa - silnik - Renault Espace full hybrid E-Tech - Renault

oszczędność paliwa

Dzięki technologii full hybrid E-Tech, w której zastosowano dwa silniki elektryczne, blok spalinowy jest rzadziej używany. Efektem jest oszczędność paliwa do 40%* w porównaniu z pojazdem w 100% spalinowym.

 

*dla silnika E-Tech full hybrid w porównaniu z silnikiem mild hybrid auto, według protokołu WLTP City / źródło UTAC & IDIADA / wrzesień 2022.

emisje - silnik - Renault Espace full hybrid E-Tech - Renault

zmniejszenie emisji szkodliwych substancji

Dzięki silnikowi elektrycznemu, który w miarę możliwości jest automatycznie faworyzowany, Renault Espace full hybrid E-Tech znacznie zmniejsza emisję CO2 i zużycie paliwa.