to, co najlepsze w hybrydzie
Moc, oszczędność i automatyczne ładowanie, silnik E-Tech full hybrid 200 KM zapewnia jeden z najlepszych na rynku stosunek mocy do zużycia paliwa:
1 silnik E-Tech full hybrid 200 KM, z pełnym bakiem, według danych WLTP.
2 w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne renault / 2023.
3 źródło wewnętrzne Renault według protokołu WLTP, faza miejska.
200 KM
silnik E-Tech full hybrid
do
1 100 km
zasięguw wersji E-Tech full hybrid, z pełnym bakiem, według danych WLTP
oszczędność paliwa do
-40 %
porównywalny samochód spalinowyźródło wewnętrzne Renault według protokołu WLTP, faza miejska.
silnik E-Tech full hybrid w szczegółach
Silnik E-Tech full hybrid o mocy 200 KM zapewnia płynną, responsywną jazdę. Posiada 3 opcje pracy: w trybie w 100% elektrycznym, w trybie hybrydowym (elektryczny + spalinowy) lub tylko w trybie spalinowym. Przełączają się one w sposób w pełni zautomatyzowany, wykorzystując inteligentną skrzynię biegów. Wyposażony jest on w:
spalinowy i elektryczny, aby zapewnić jak najwyższą efektywność
Najnowocześniejsza technologia E-Tech full hybrid jest szczególnie wydajna: pozwala Renault Rafale na jazdę z prędkością do 130 km/h w trybie w 100% elektrycznym*, jazdę elektryczną do 80% tras po mieście, ładowanie akumulatora podczas jazdy i korzystanie z zasięgu do 1 100 km**.
* w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne renault / 2023
** silnik E-Tech full hybrid 200 KM, z pełnym bakiem, według danych WLTP
oszczędność paliwa
Technologia E-Tech full hybrid charakteryzuje się dwoma silnikami elektrycznymi obok silnika spalinowego. Ten ostatni jest wykorzystywany w najmniejszym możliwym stopniu, najczęściej jako generator prądu. Efektem jest oszczędność paliwa nawet do 40%* w porównaniu z samochodem w 100% spalinowym.
* źródło wewnętrzne Renault według protokołu WLTP, faza miejska.
mniejsza emisja CO2
Technologia E-Tech full hybrid faworyzuje działanie silnika elektrycznego, umożliwiając Renault Rafale znaczne zmniejszenie emisji CO2 i zużycia paliwa.