silnik E-Tech full hybrid

silnik E-Tech full hybrid Renault Rafale
Renault Rafale E-Tech hybrid - silnik

to, co najlepsze w hybrydzie

Moc, oszczędność i automatyczne ładowanie, silnik E-Tech full hybrid 200 KM zapewnia jeden z najlepszych na rynku stosunek mocy do zużycia paliwa: 

 

  • do 1 100 km zasięgu1
  • do 80% jazdy po mieście w trybie elektrycznym2
  • do 40% oszczędności na paliwie3

1 silnik E-Tech full hybrid 200 KM, z pełnym bakiem, według danych WLTP.

2 w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne renault / 2023.

3 źródło wewnętrzne Renault według protokołu WLTP, faza miejska.

200 KM

silnik E-Tech full hybrid

do

1 100 km

zasięguw wersji E-Tech full hybrid, z pełnym bakiem, według danych WLTP

oszczędność paliwa do

-40 %

porównywalny samochód spalinowyźródło wewnętrzne Renault według protokołu WLTP, faza miejska.

Renault Rafale E-Tech hybrid - technologia

silnik E-Tech full hybrid w szczegółach

Silnik E-Tech full hybrid o mocy 200 KM zapewnia płynną, responsywną jazdę. Posiada 3 opcje pracy: w trybie w 100% elektrycznym, w trybie hybrydowym (elektryczny + spalinowy) lub tylko w trybie spalinowym. Przełączają się one w sposób w pełni zautomatyzowany, wykorzystując inteligentną skrzynię biegów. Wyposażony jest on w:

 

  • 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l z turbodoładowaniem, o mocy 130 KM (96 kW) i momencie obrotowym 205 Nm.
  • główny silnik elektryczny o mocy 50 kW (70 KM) i momencie obrotowym 205 Nm do jazdy w trybie elektrycznym.
  • akumulator o pojemności 2 kWh ładuje się automatycznie podczas zwalniania i hamowania.
Renault Rafale E-Tech hybrid - korzyści

spalinowy i elektryczny, aby zapewnić jak najwyższą efektywność

Najnowocześniejsza technologia E-Tech full hybrid jest szczególnie wydajna: pozwala Renault Rafale na jazdę z prędkością do 130 km/h w trybie w 100% elektrycznym*, jazdę elektryczną do 80% tras po mieście, ładowanie akumulatora podczas jazdy i korzystanie z zasięgu do 1 100 km**.

* w zależności od poziomu naładowania akumulatora i stylu jazdy / źródło wewnętrzne renault / 2023

** silnik E-Tech full hybrid 200 KM, z pełnym bakiem, według danych WLTP

Renault Rafale E-Tech hybrid - zużycie paliwa

oszczędność paliwa

Technologia E-Tech full hybrid charakteryzuje się dwoma silnikami elektrycznymi obok silnika spalinowego. Ten ostatni jest wykorzystywany w najmniejszym możliwym stopniu, najczęściej jako generator prądu. Efektem jest oszczędność paliwa nawet do 40%* w porównaniu z samochodem w 100% spalinowym.

* źródło wewnętrzne Renault według protokołu WLTP, faza miejska.

Renault Rafale E-Tech hybrid - emisja CO2

mniejsza emisja CO2

Technologia E-Tech full hybrid faworyzuje działanie silnika elektrycznego, umożliwiając Renault Rafale znaczne zmniejszenie emisji CO2 i zużycia paliwa.