image

Nowy CAPTUR w wersji hybrydowej

Nowy hybrydowy CAPTUR E-Tech

Nowy hybrydowy Captur - elektryczny na żądanie

Model, który jest bestsellerem w swoim segmencie w Europie, jest także jednym z najbardziej rozpoznawalnych samochodów marki. Nowy Captur ma wszelkie zadatki, aby utrzymać pozycję bestsellera dzięki najnowszym technologiom. Nowy model wyposażony w nową hybrydową jednostkę napędową E-TECH Plug-in odzwierciedla trzy filary wizji motoryzacji przyszłości określonej przez Grupę Renault, która opiera się na autonomicznych, inteligentnych i elektrycznych samochodach.

 

Dzięki nowej ofercie modeli Renault z napędem hybrydowym plug-in niezwykłe doświadczenia z jazdy są teraz w zasięgu znacznie większej liczby użytkowników.

WIĘCEJ O MODELUPOWRÓT DO ARTYKUŁU

Silnik E-TECH Plug-in o mocy 160 KM i akumulator trakcyjny o większej pojemności (9,8 kWh i 400 V) pozwalają aby nowy Captur przejechał w trybie elektrycznym 50 kilometrów z maksymalną prędkością 135 km/h w cyklu mieszanym (WLTP) oraz 65 kilometrów w cyklu miejskim (WLTP City). Nowy Captur jest niezwykle wszechstronny: można nim jeździć na codziennych trasach przez tydzień bez potrzeby tankowania, a później wybrać się na weekend lub dłuższe wakacje, nie martwiąc się o poziom naładowania baterii. Aby maksymalnie zwiększyć zasięg w trybie elektrycznym, samochód musi być regularnie podłączany do ładowania. W innych warunkach jazdy nowa jednostka E-TECH Plug-in działa podobnie jak prosta (lub standardowa) pełna hybryda E-TECH i zapewnia kierowcy wszystkie związane z tym korzyści.


Przez zwiększoną pojemność akumulatora, funkcję ciągłego odzyskiwania energii oraz dwa silniki elektryczne nowy Captur optymalnie wykorzystuje największe atuty hybrydowego napędu E-TECH - rozruch odbywa się zawsze w trybie elektrycznym, a zużycie paliwa zostało znacznie obniżone.


Oczekuje się, że w cyklu mieszanym nowy Captur E-TECH Plug-In będzie zużywać 1,5 l/100 km i emitować 32 g CO2/km (zgodnie z protokołem WLTP).

Nowy hybrydowy CAPTUR E-Tech