image

Nowe CLIO w wersji hybrydowej

Nowe Clio E-TECH przekłada te atuty na konkrety.

Nowy model może poruszać się po mieście w trybie w pełni elektrycznym przez 80% czasu jazdy, a zużycie paliwa w cyklu miejskim może być nawet o 40% niższe niż w wersji z silnikiem termicznym.

Nowe hybrydowe CLIO E-Tech

Nowe Clio odzwierciedla nakreśloną przez Grupę Renault wizję mobilności przyszłości, z autonomicznymi, elektrycznymi i inteligentnymi samochodami. Nowe Clio jest także wyposażone w najnowocześniejsze systemy wspomagające kierowcę, które obecnie są dostępne na rynku ― m.in. EASY PILOT ― asystenta jazdy po autostradzie i w korkach. To rozwiązanie jest pierwszym krokiem w kierunku autonomicznej jazdy. Nowy model z ekranem o przekątnej 9,3” i nowym systemem Renault EASY CONNECT ma także bogatą ofertę funkcji multimedialnych.


Hybrydowa jednostka montowana w nowym Clio E-TECH 140 KM zapewnia maksymalną wydajność, niezrównaną dynamikę jazdy i czas reakcji, co najlepiej ilustruje przyśpieszenie z 80 do 120 km/h w zaledwie 6,9 sekundy.


Odzyskiwanie energii podczas hamowania (podobnie jak w samochodzie elektrycznym), duża pojemność akumulatora oraz wysoka sprawność zespołu napędowego E-TECH zapewniają zmniejszenie zużycia paliwa i energii. Nowy model może poruszać się po mieście w trybie w pełni elektrycznym przez 80% czasu jazdy, a zużycie paliwa może być nawet o 40% niższe niż w wersji z silnikiem spalinowym w cyklu miejskim.

WIĘCEJ O MODELUPOWRÓT DO ARTYKUŁU